IcedInsanity Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) BASSKASSE 12" teppebelagt Maksimal effekt: 700W Frekvensrespons: 30-20000Hz Impedanse: 4 Ohm Følsomhet: 90dB Bassmateriale: rubber edge injection cone Dimensjoner: 410x300x395 mm Er dette noe bra? fant ett bilde..noe hjelp i det? Endret 6. juni 2007 av Diesel1 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det spørs jo litt på merket av bass elementet. Om det er brukt sikkelige komponenter osv Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det spørs jo litt på merket av bass elementet. Om det er brukt sikkelige komponenter osv 8799087[/snapback] Anbefaler som de fleste andre her å kikke på www.installbay.no og www.iceaudio.no ... Hertz, ground zero, focal Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 www.morel.no med REAudio og hvem det nå er som har soundstream og JL Audio. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 www.morel.no med REAudio og hvem det nå er som har soundstream og JL Audio. 8800004[/snapback] SS er det www.installbay.no som fører JL er det mange som har Lenke til kommentar
epifant Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er ikke no SS på installbay lengre, men www.engenaudio.com har endel liggende ute. Diesel1: Det første inntrykket jeg får er at kassa du linker til er at den er billig (eller bør være det), mellom 399,- og 799,- vil jeg si. Om du kjøper den, så ha ihvertfall forventninger som står i stil med prisen. Du vil ikke få fast, detaljert bass eller nivåer som rister ut gebisset til gamle Edith fire hus unna. Alternativ kan være dynaBel db12 fra dynabel.com eller et av Resonant Engineerings billigste elementer fra Morel.no. I begge tilfeller må du bygge kassen selv (eller kjøpe den i tillegg), men kvaliteten vil sannsynligvis bli ganske mange hakk bedre. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er ikke no SS på installbay lengre, men www.engenaudio.com har endel liggende ute. Diesel1: Det første inntrykket jeg får er at kassa du linker til er at den er billig (eller bør være det), mellom 399,- og 799,- vil jeg si. Om du kjøper den, så ha ihvertfall forventninger som står i stil med prisen. Du vil ikke få fast, detaljert bass eller nivåer som rister ut gebisset til gamle Edith fire hus unna. Alternativ kan være dynaBel db12 fra dynabel.com eller et av Resonant Engineerings billigste elementer fra Morel.no. I begge tilfeller må du bygge kassen selv (eller kjøpe den i tillegg), men kvaliteten vil sannsynligvis bli ganske mange hakk bedre. 8801372[/snapback] Det skal være www.dynabel.no , ikke .com Dynabel DB12 er et godt valg hvis du skal ha noe som fungerer, og er nesten gratis... kjøper du 4stk, så betaler du bare for 3 men da trenger du litt plass... De skal ha 43 liter hver, i lukket kasse... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Var ikke den kassa litt liten til en 12-tommer mon tro? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Heh..spørr ikke meg..eg har ikke peil på det der... Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er litt skeptisk til å kjøpe sånne ferdige subber, er morro å bygge selv også da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Er litt skeptisk til å kjøpe sånne ferdige subber, er morro å bygge selv også da. 8815768[/snapback] Ja,det er det nok,men ikke når enn ikke har peiiiiiling..hehe Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Men åssen får eg høyttalere i dørene slik som dette..da mener eg slik som de nederst der Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du må nok bygge om dørsiden og forsterke den med mdf plate. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Eller du kan kjøpe ferdige dørsider fra Transmedia Endret 8. juni 2007 av epifant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå