Gå til innhold

hva er emo?

JFM

Anbefalte innlegg

En venn av meg er Emo og han vet ikke mer om Emo enn jeg gjør en gang :!:

Er mange Emo-wannabe'er. Han bruker negllakk, stygg bag osv..- Han er ikke et whinemenneske generelt heller og har det ikke vondt, men likevel kuttet han seg selv og sa til meg: "Se jeg har kuttet meg". Er jo til og med jenter som har vært "gale" etter han. En sto utenfor huset i flere timer og ville inn haha. Og en var han på date med. Men likevel kutter han seg selv.

Er så forferdelig mange som ikke vet hva Emo er.

Spurte han i dag: Vet du hva Emo står for? Han svarte sefølgelig Emotical hardcore.

Er jo Emotive Hardcore som sagt før i tråden.

Har ikke noe imot Emo'er. Har enda ikke sett en skikkelig en.

Hva var det andre igjen, Gothere ja. Synes de kler seg kult ja.

Har jeg orka kunne jeg lett ha kledd meg slik.

Har tenkt på og kjøpe kraftig Bling Bling kler og Emo'klær og Gotherklær for og kle meg ut i ny og ned på skolen. Herregud det er så sykt, skal si det blir reaksjoner da.

Men måtte le inni meg KRAFTIG når jeg så whannabee Gangsters i byen en dag. Fyfaen det var blingbling og mye rart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL! Dette er ikke noen kraftig bump. Er du blåst?

Finnes bumper på over 3 år.

By the way: 38% Emo.

Hadde jeg svart at gutter kan bruke Eyeliner så hadde den sikkert økt. Men ja de kan vell det? Er litt maskulin så regner det som ikke så normalt og bruke eyeliner.

Seff det er jo bare arti.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

OKei, emo er bare en musikkstil og klesstil og livs stil

Musikk: FØLELSER

Klesstil: Du går åssn du føler det inni deg

Livsstil: DU VISER FØLELSENE, EMON ER IKKE Å KUTTE SEG! FOLK TROR DET FORDI AT DEM ER FJORTIZZER d:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...