binko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) ... Endret 1. juni 2008 av Binko Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Defo&PlastBox: Jeg er ikke enig. Emo-wannabe er en som vil vise seg frem og si: Heei! Se på meg a! Jeg er jæævlig deppa! ..Fordi han ikke fikk buksa på BodyMap som... 8819785[/snapback] Hvor har jeg sagt noe annet? Tror du blander litt navn her. hehe Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hehe, ble en del tull i posten over. Poenget var hvertfall å være morsom, men syntes ikke jeg klarte det helt... Jaja, da er jeg kanskje emo da. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hehe, ble en del tull i posten over. Poenget var hvertfall å være morsom, men syntes ikke jeg klarte det helt... Jaja, da er jeg kanskje emo da. 8821154[/snapback] Faktisk det du beskriver, "Emo-wannabe er en som vil vise seg frem og si: Heei! Se på meg a! Jeg er jæævlig deppa! ..Fordi han ikke fikk buksa på BodyMap som... " er emo og ikke wannabe emo Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 emotive? noen som har vært på wiki og slukt det rått igjen ser jeg. emotional hardcore er nok riktig likevell du (evt emotional punk om man vil). veldig vanskelig for dagens generasjon å grave til bunns i det der, siden de ikke ser lengre enn første søkesia på google. mye, for ikke si det meste er ikke å finne heller, da opprinnelsen (om man kan kalle det det) sjedde pre-www og er i papirformat...men man kan finne det, om man leter. for ordens skyld, emo er del av diy hardcore og er ikke noe man snubbler over i massemedia eller blandt vanlige dødlige musikkintresserte. det er en veldig smal kultur Lenke til kommentar
limsk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Min mening er at emo ikke er noe mer enn en mote-trend og en musikk stil. Jeg har absolutt ingenting imot at folk går i svarte klær og hører på emosjonell hardcore musikk, men det å si at noen er emo, eller å si at du selv er emo, er rett og slett teit. Kanskje er du en selvskader, men det vil ikke si at du er emo. Selvskading og emo er to helt forskjellige ting. Kanskje går du i svarte eller mørke klær, for det gjør jeg ofte selv, men det vil jo ikke si at jeg er emo. Og jeg hører på Breaking Benjamin, Paramore og MCR fordi jeg liker denne typen musikk, og jeg liker at artister uttrykker seg i sangene sine. Det vil ikke si at jeg er emo! Faktisk så har jeg blitt kallt emo, noe som gjør meg forbanna, selv om det sikkert bare var ment som en spøk. Jeg ble forbanna fordi jeg ble "labelled", ikke fordi jeg synes at emo er et skjellsord. De som selv kaller seg for emoer er kun ute etter oppmerksomhet. "Se på meg, jeg har det vondt, jeg lider!" Vi har alle våre opp- og nedturer. Du er faktisk ikke en emo bare fordi du er emosjonell, for alle mennesker er emosjonelle. Endret 14. mars 2008 av limsk Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det heter ikke emo. Det heter sad and tragic f*cked up emokid. /min mening Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Let the trolling begin! Hvem er det uansett som definerer hva som er emo og hva som ikke er det? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hvem er det uansett som definerer hva som er emo og hva som ikke er det?Svaret: Tommy Myrbostad. :D :D Lenke til kommentar
MVR Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Prøv denne testen her da! Er du emo?? Jeg var 66% emo: Enten så ser du ut som det, ellers så er det på tide å komme ut av emo-skapet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Ungdom har i all tid følt en trang til å skille seg ut. De vil være annerledes, ikke bare den kjedlige personen i gata, de vil være opprørske, de tiltrekkes av en uvant og ikke nødvendigvis akseptert stil. Jeg ser ingen grunn til å hate eller ha noe i mot personer man kaller "emoer". Sosser, emoer, gangstere osv. blir feil å ha noe stort imot. De eksperimenterer med klesstiler og oppførsel, la dem få gjøre det. de går igjennom en fase, og trenger noen å dele med andre likesinnede. Endret 15. mars 2008 av Cuz Lenke til kommentar
kafelia Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 http://icanhascheezburger.com Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Prøv denne testen her da!Er du emo?? Jeg var 66% emo: Enten så ser du ut som det, ellers så er det på tide å komme ut av emo-skapet. 11 prosent emo. Er altså det motsatte av emo. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 11 prosent emo. Er altså det motsatte av emo. Veldig imponerende. Jeg fikk 16%, og er stolt av det. Haha. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Anti emo. 22% Trodde jeg skulle få mer jeg. Nå må jeg gråtelåte litt.. En emo er generelt sett en person som uttrykker følelselivet sitt gjennom (per dags dato:) musikk, klær, dagligdags tale og oppførsel. Også har vi de som "leker" emo, som overdriver desse punktene. Goth har jeg ikke så stor peiling på. Endret 17. mars 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Hardt å være emo: http://www.dagbladet.no/kultur/2008/03/28/530846.html Lenke til kommentar
ptta Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 11 prosent emo. Er altså det motsatte av emo. Veldig imponerende. Jeg fikk 16%, og er stolt av det. Haha. Jeg fikk 5%. Svarte til og med 100% ærlig. Jeg er vistnok det motsatte av emo og så normal at jeg er unormal. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 11 prosent emo. Er altså det motsatte av emo. WOO! Fikk det samme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Eksen min ble emo en stund etter at det ble slutt, og ettersom min barndomskamerat også har blitt emo så har jeg fått litt innsikt i miljøet. Det er jo egentlig relativt lukka, men du blir godt tatt imot. Inntil du sier at du for det meste lytter til trance, og for min del, produserer trancemusikk. Jeg skjønner meg ikke på folk som hetser emoer som ikke gjør dem noe vondt, men jeg kanke si jeg følte meg særlig høy i toppen når jeg sto å ble skjelt ned av en gjeng emoer som så på meg som jeg var avskum. Merkelig greier det der. Personlig kategoriseres jeg dem litt utifra stilen dems, miljøet/folka de henger med og litt musikken, uten å egentlig tenke over det. Erfaringa mi er uansett at emoer er fortsatt like vanlige mennesker som alle. Jeg har også vært borti såkalte emokids, som jeg kaller det. Min definisjon av det er emoer som bare gjør det de må for å være med i gjengen, uten å ha egne meninger. De liker også oppmerksomheten de får ved å være "unormale". Jeg respekterer emoer på lik linje med alle andre mennesker (inkludert punkere, rockere, gothere, sosser, homofile/lesbiske og alle de man (dessverre) pleier å kategorisere). Min konklusjon er at jeg tror folk mangler innsikt i hva som faktisk ligger bak betegnelsen emo og rett og slett adopterer meninger av venner e.l. Litt emokid-tendenser. Endret 28. mars 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg ble 92% emo. Men så er jeg jo det mange kaller emo. Jeg ser ikke på meg selv som det mange mener emo er idag. Jeg skader ikke meg selv, jeg hører på emosjonell musikk og er en del deprimert men med tanke på hvordan verden er idag er kanskje ikke det så rart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg