Krikky Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ok, så nå har jeg hikket i nesten hele dag, og er rimelig pissd Men jeg får bare hikkeanfall etter at jeg har løpt eller gjort no annet p.g.a. energioverskuddene mine =( Rart.. Fatter det bare ikke.. Endret 6. juni 2007 av Krikky Lenke til kommentar
hmz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 prøv å tenk på far din .. veit det høres merkelig ut, men det hjelper på meg hehe.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hold pusten så lenge ud klarer, og litt til. Pleier å funke her, føles ut som jeg skal dø de ekstra sekundene jeg holder pusten etter at jeg er "tom", men det funker. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hver gang Nyhus er i nærheten, hikker jeg. Er du ofte i nærheten av Nyhus? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men fra spør til alvor, jeg har prøvd det meste, og har finni ut av det å puste rolig og dypt, mens jeg venter på neste hikk, er det mest effektive. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå