Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei, Noen som vet om en måte sånn at jeg hoster i over en time? Sånn at det virker som om jeg er syk? Eller noe lignende? Sånn at det virker veldig overbevisende! Tusen takk. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hvilken skoletime skal du skulke? Eller var det hos legen du hadde time du ville hoppe over Endret 6. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei, Noen som vet om en måte sånn at jeg hoster i over en time? Sånn at det virker som om jeg er syk? Eller noe lignende? Sånn at det virker veldig overbevisende! Tusen takk. 8798930[/snapback] prøv og svelge hår, hvis det setter seg i halsen "hoster og harker" du i evigheter Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ta hostesaft !! HAHAhHahAHahHahaHa XD Hår kan fungere, men det vil ikke gjøre så du hoster så et høres jævlig ut, bare som om du har satt noe rart i halsen :/. Endret 6. juni 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Prøv å få deg astma eller alergi mot ett eller annet og gjerne i kombinasjon med astmaen. Skal love deg at du hoster overbevisende lenge om du ikke får medisinen din om luftveiene blir provosert. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Etter tre timer svømmetrening i et svømmeanlegg med dårlig lufting, så blir jeg helt jævlig i halsen. Hvis jeg trekker pusten dypt så må jeg hoste, og siden jeg trekker pusten etter hosten, så må jeg hoste på nytt. For å stoppe det må jeg forsøke å hoste svakere og svakere. Hvis en sånn kjedereaksjon får foregå i 10-15 hostinger, er det ikke lenge før jeg må spy. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Nei, jeg orker ikke gym! Har hatt så mye fravær nå, og jeg har ikke fått noen varsler enda. Så denne MÅ være overbevisende! Skal prøve den med hår . Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei, jeg orker ikke gym! Har hatt så mye fravær nå, og jeg har ikke fått noenvarsler enda. Så denne MÅ være overbevisende! Skal prøve den med hår . 8799139[/snapback] Gå på nærbutikken din i T-skjorte. Spør om du kan sitte på fryselageret en times tid. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jammen. Jeg vil bare liksom... ikke blir syk Bare midlertidig.. sånn 1 time. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jammen. Jeg vil bare liksom... ikke blir syk Bare midlertidig.. sånn 1 time. 8799203[/snapback] Hva er vitsen med det? Kom haltende på skolen. si du trokka skikkelig over og ikke kan gjøre noen krevende aktiviteter. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Dette MÅ være overbevisende! Jeg bandasjerer hele foten... også halter jeg som faen! Men da vil han jo ha legeshitt? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dette MÅ være overbevisende!Jeg bandasjerer hele foten... også halter jeg som faen! Men da vil han jo ha legeshitt? 8799234[/snapback] Ikke om du selv mener den er så vond å gå på. Trenger ikke legeattest for det. En vrikket/forstuet fot er noe inn i H**vetes vondt. Vrikka min i fylla her for noen uker siden. Merka det ikke da men dagen etterpå var helt j*vlig. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er bare så usikker om han går på det. Han er en drittsekk se! Det må være overbevisende . Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er bare så usikker om han går på det. Han er en drittsekk se! Det måvære overbevisende . 8799335[/snapback] Han kan ikke tvinge deg til å trene. Uansett vil gymtime være å fortrekke fremfor en time med kontinuerlig hoste. Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg orker ikke løpe så mye. Hvis jeg bare ikke har med gymtøy så er jeg screwed med engang. Sier jeg at jeg ikke gidder så klikker han mongo! Og det er ikke bra for karakteren min akkurat nå. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Vel da får du stå og hoste overbevisende i en time med hår i halsen eller ha gymtimen din, vet ikke hva som er mest slitsomt jeg men tror jeg hadde foretrukket gymtimen. Endret 6. juni 2007 av perpyro Lenke til kommentar
Beethoven Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Man må tydligvis være lat for å forstå dette... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ta med gymtøy, begynn å varme opp, etter ett par runder snubler du i en benk/lissene/deg selv/noen andre. reis deg opp igjen mens du trekker pusten og lag shhhhh lyd, og halter bort til nermeste benk. si til læreren at du bare trenger å slappe av litt for å se om det går over. eltter 10 minutter begynner du å løpe igjen, men du halter litte granne, ta en runde før du gir deg og sier at du tror du vrikka foten/forstua noe. På den måten viser du gymlærern at du er motivert, samtidig som du slipper å løpe så mye Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ta noen fingre i halsen når ingen ser deg? Da må du spy, og du blir ganske uggen en stund etterpå. Det vil nok se omtrent SLIK ut Eller så kan du gjøre noe ala DETTE. Endret 6. juni 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå