Francesca_ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Gikk litt "turistamok" på Sicilia, og oppdaget at svært få bilder egentlig var interessante da jeg kom hjem. Tenkte jeg skulle poste et par bilder jeg ble sånn halvveis fornøyd med i hvert fall. Horisont er rettet opp og bildene er justert litt i lightroom. Kritikk mottas med takk Oi, det nederste bildet så rimelig annerledes ut i fargene her enn hva det gjorde i CS2, hmm... Endret 6. juni 2007 av Francesca_ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Likte bilde 2 best. Er ikke så værst dette Litt mer himmel litt mindre bakke. Endret 6. juni 2007 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Like og veldig godt nr 2. Ga meg en veldig fin feeling. Men jeg skulle gjerne sett litt mer himmel og bakke jeg og. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg likte det første også. Men jeg ville helt klart beskjært det litt slik at sola ikke kommer så og si i midten. Vet du hva det gylne snitt er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå