Scotty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hei. Var på kanotur i et par dager.. så tok et par bilder i tillegg. Bildet er tatt med et standard Nikon digitaltkamera, så kvaliteten er ikke særlig å skryte av.. Synes selv det er ganske så fint. Hva synes dere? Endret 9. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fine farger. Likte dog ikke han personen i hvit t-trøye, trekker litt vel mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 person og refleksen på vannet fjernet Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 For å være nybegynner synes jeg dette er meget bra; jeg ser potensialer. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Takk. Men har nok ikke tenkt å gå noe særlig inn i fotografering.. Blir nok bare å ta bilder av ferie/familie osv.. Noen flere? Endret 7. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Veldig pent bilde, vet ikke helt hva jeg skal si, kommer jo så mange bilder av solnedgang her.. Bildet er ikke noe utenom det vanlige, men en fin stemning, og bra motiv med speilingen, hadde vært flott uten bølgene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ble litt forelsket, jeg. Veldig fine farger på himmelen (og dermed også i vannet). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Så på vg tidligere idag at vi kunne sende inn vårt sommerbilde, som kunne komme i albumet. ..jeg sendte in bildet mitt selvførgelig. http://www1.vg.no/bildespesial/show/spesia...13&o=0&katId=-1 (bilde nr 26 (kommer nye bilder så kommer lengre bakover)) Så ringte det ei dame fra VG nå og lurte på hvor bildet var tatt osvosv.. Så skulle bildet kanskje komme på sommersidene til VG. Hva er sommersidene til VG? Er det en liten ekstra bit i vg avisen? Endret 10. juni 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Gratulerer Du kan sende inn bilder altså? Må nesten prøve! Men iallefall, det er ikke nummer 9 lengre Edit: Herregud så mye skrivefeil jeg har idag. Endret 10. juni 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Var ikke store greiene, men var ihvertfall noe Er jo tross alt ca det første bildet jeg tar som var litt fint. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg synes iallefall det der var skikkelig fint. Heder og ære til deg for det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Pent bilde, fine farger og flott himmel. Eneste som er litt synd er utbrenntheten oppe i høyre hjørne som stjeler litt mye oppmerksomhet. Ellers veldig flott.. Wiken.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gratulerer! Mange som har holdt på lenge som ikke har fått noe bilde noe sted i det hele tatt annet enn på pc'en . Du har all rett til å være stolt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå