BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er foreløpig 3 stk i racet eg hostar ikveld. Altså, plass til 5 stk til. Berre til å gi meg eit pip anten her, eller ved å legge meg til på xbl. Så blir det action ikveld. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg blir forsåvidt mde i kveld Har lagt deg til Gazzyboy Angående racet på Søndagen: Vi kan godt bytte til reglene som er foreslått. Skal vi holde oss til en track? Fire runder? Klasse? Optional assists. Full simulation damage. Endret 8. juni 2007 av Aleck Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Eg er med på søndag. Men kun om det er andre klassar enn d & c. Hatar alt for treige bilar Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Wohoo! Da har jeg også fått spillet! Ser frem til timesvis foran rattet nå, herlig! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Eg er med på søndag. Men kun om det er andre klassar enn d & c. Hatar alt for treige bilar 8812189[/snapback] Samme her.. Har skrudd og tunet litt på Mustangen min som egentlig er i C klasse. Nå står det at den er i A. Whoat? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jau, og eg har mekka så mykje på EVO VIII og Impreza WRX STi at eg vil køyre ein av dei. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Legg til meg også, gamertag er NitriusX Har ikke spillet enda men får tak i en kopi i løpet av dagen forhåpentligvis. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 GT: Memoen Edit: Skreiv tidligere men så jeg ikke lå i lista foreløpig... Lenke til kommentar
webma Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 MaverickNorway håper jeg har spillet i morgen 09.6 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Flyttes til riktig forum.. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Gamertag: Pazleet Alder: 17 Alltid klar for et race Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nettopp skaffet meg Forza 2. Driver og cruiser rundt i en eldgammel Supra. Det er kos Gamertag: Amored Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Flyttes til riktig forum.. 8815681[/snapback] Nå ble denne tråden også drept av klandiskusjonsforumet Dette er hverken en guild, klan eller diskusjon rundt klan og ihvertfall ikke en tråd om rekruttering til en guild/klan. Lenke til kommentar
Acolypse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 GT: NoB HeadLeZ Blir med på et race vis det er sånn Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Nå har vi jo blitt ganske mange Jeg så ikke til noe race i går jeg? Tror kanskje jeg utsetter den på Søndag også. Har ikke fått organisert det noe særlig Så det blir ikke noe "offisielt race" for denne tråden, men vi kan jo svi litt gummi allikevel? Søndag klokka 20-21? Jeg kan gost hoste, men om andre vil så get on it! Jeg har lagt til så og si alle som er på lista her. Lenke til kommentar
Xerian Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gamertag: Xerian Bare å legge meg til, er gira på å kjøre litt online med norske folk Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Gamertag: RRhoads27 Alder: 28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå