Nosferatu Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) GT: Morgion76 Alder: 30 Fikk FM2 i går og spillte i noen timer.. Det var veldig nært en orgasmisk opplevelse, med ratt seff Jeg legger folket her til lista mi. Nei jeg har ikke munndiare eller myntinnkast i nakken og jeg synger kun i dusjen og på fest Endret 7. juni 2007 av Nosferatu Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Får spillet imorgen GT: JcK360 Alder: 17 Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Hællandussen =D Fikk spillet fra absoluttspill.no i dag ^^ Skal begynne å adde folk og spille multiplayer når jeg har kommet litt inn i det. Flott å se at så mange spiller ^^ Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 GT:LowRiderXxxX Alder:32 Sier ikke mye. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sleng meg opp på lista! Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er med jeg! Spillet har jeg i mårra, om jeg får kommet meg på nett er en annen sak Men det årner seg nok i helgen så bare sleng meg opp på lista. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Dødsbra Jeg thrower igang et lite race nå på Søndag. Uoffisiell gamer.no konk. De som vil være med kan bare skrive så i posten. Jeg oppdaterer bak nickene deres om dere er med eller ikke. Lager også en liten poengliste/oppsummering fra flere gamer.no race slik som dette så vi kan se hvem som har vunnet mest og slikt Så hvem blir med? Søndag i 19-20 tiden! 6-8 spillere Series Race (2 random baner) 2 runder pr bane "No race cars" Limited Damage "Meld dere på her" Så adder jeg dere i friendlist og inviter de som har meldt seg på til et race. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Flott tiltak! Jeg er med på søndag. Men 2 runder pr bane er kanskje litt lite? Ellers så håper jeg alt av assists er på? Vel, ellers kommer jeg til å kjøre ut i første svingen... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Jeg synes også at 2 runder hørtes litt lite ut. Har også et par andre forslag: Starte mykt med D-klasse biler. Full damage for å forhindre PGR 3-kjøring. Assists er frivillig. Jeg blir gjerne med om jeg har fått tak i spillet innen søndag. Endret 8. juni 2007 av Atald Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Spillet ligger å venter på meg på posten, så jeg er med på søndag! tag: TariFFen Lenke til kommentar
IsKrem Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 GT: Slikkypop Alder: 21 Får spill,ratt & pedal i morgen Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Hva med å ta et race på fredagen ( I dag altså)? 19-20 tiden! Bare får moro skyld. klasse B Nurgenberg (Eller hva den nå heter) 2-3 Laps Tyres: Simulation Damage: Simulation Collision: ON Assists er frivillig. 5-8 spillere! (Seriøse spillere!) Den som vinner første plassen får en SKYLINE av meg! (Hvis dere klarer å slå meg da. ) Lotus for life BTW jeg er med på det søndags løpe!! Endret 7. juni 2007 av ZERO6237 Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er fort med på litt morro jeg, både i kveld og på Søndag. Hvis chrisl0x blir med så lover jeg å prøve å ligge unna ræva hans Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Slenger meg på her.. GT: SkalleNo Alder: 35 Lenke til kommentar
KaizerSoze Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er med! GT: Golzim Alder 24 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg er også med. GT: Memoen Alder: 18 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hva med å ta et race på fredagen ( I dag altså)? 19-20 tiden!Bare får moro skyld. klasse B Nurgenberg (Eller hva den nå heter) 2-3 Laps Tyres: Simulation Damage: Simulation Collision: ON Assists er frivillig. 5-8 spillere! (Seriøse spillere!) Den som vinner første plassen får en SKYLINE av meg! (Hvis dere klarer å slå meg da. ) Lotus for life BTW jeg er med på det søndags løpe!! 8810478[/snapback] Er gjerne med på det. Eg kan òg hoste.Har 10/10 fiber oppkopling. Kl. 20.00 ikveld då, fredag 08.06. (håpar at nokon andre ifrå www.forzanorway.com er med ikveld òg;)) Legg meg til med gamertag: Gaz West Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Er fort med på litt morro jeg, både i kveld og på Søndag. Hvis chrisl0x blir med så lover jeg å prøve å ligge unna ræva hans 8810945[/snapback] Haha Han ble litt småfurt der tror jeg.. Morsomt race da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå