verwooks Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Har den canon saken Autofokus ? Er litt i tvil da den Canon har mikrofon, men det har ikke Nikon ? Står iallefall ikke. Kan noen gi meg noen tips ? ... erfaringer med kameraene osv .. takk .. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Hva har autofokus med mikrofon å gjøre ? Er kun kameraer i mustek gmsart min-klassen som ikke har autofokus.d Om nikon har mikrofon vet jeg ikke, men det er vel bare å ta en telefofn til dem. Lenke til kommentar
008800 Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Canon A-40 har Autofokus og jeg er svært godt fornøyd med kameraet. Nikon 2500 kjenner jeg ikke , men det er sikkert også et bra kamera og er vel litt mindre enn A-40? Du finner info. om de fleste kamera på http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Er kun kameraer i mustek gmsart min-klassen som ikke har autofokus. Dette er dessverre ikke helt korrekt. Mange andre, relativt enkle, kamera har ikke autofokus. For eksempel: Oly C-100 og C-120, mange av de små FujiFilm (A101/201/202 etc). Oly sier dette relativt klart, men FujiFilm mener tydeligvis at dette bør være en vel bevart hemmelighet. For enkelte modeller har jeg kontaktet Fuji for info, for andre har jeg lastet ned engelsk owners manual. Dersom kapitlet om bruk av autofokusering mangler, er det et relativt sikkert tegn på at denne funksjonen mangler. Min anbefaling da: Styr unna! Lenke til kommentar
goggi Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Er det sant?? Da vil jeg foreslå at man fjerner disse fra prisguiden. Man kunne lagd en egen guide for de uten autofokus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Det er MIN anbefaling å styre unna, men hver enkelt må selvsagt ta sitt valg her. Mange er fornøyd med lyssvak optikk og fixfokus, så det vil nok være feil å fjerne disse fra prisguiden. Uansett ville det kanskje være greit om dette var med i Spesifikasjoner, slik at man enkelt kunne se dette for hvert kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå