Gå til innhold

første bilder fra x38 sluppet

Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

X38 er de nye hovedkortene som vil ha støtte for DDR3, pci-e 2.0, de nye penron prosessorene osv.

Tester med likt utstyr plassert på 967 og X38 kort viser 20-30% mer kraft/hastighet på X38 kortene.

P35 er såvidt jeg skjønner noe som kom i påvendte av X38.

X38 er vel forventet i butikkene i Q3, dvs rundt september/oktober en gang.

Regner med at første leverandøren ut vil selge endel fordi den vil være først ute, så det jobbes forhåpentligvis intenst med å slippe herlighetene ut på markedet.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Forskjellene mellom P35 og X38 vil vel være større enn mellom 965 og 975?

Tenker på pci-e 2.0 støtten, det at X38 hovedsakelig er kun DDR3 kort, osv

Lenke til kommentar
Venter på X38 fra Foxconn for testing i løpet av noen uker.  Følg med i "Den store Foxconn-tråden for hovedkort" for info  :)

8830304[/snapback]

Du er en av de første i verden som får teste x38. :dribble: Hvordan føles det? :)

Og er det noen som vet slik ca prisen på disse hovedkortene? Har hørt over 2000, men det vil vel og komme billigere modeller? :)

OT: Og så er det en ting til, er det noen som vet om DDR3 kommer til å gå ned i pris til høsten? :) I så fall hvor mye tror du/dere? :)

Mvh LockBreaker :)

Lenke til kommentar
Venter på X38 fra Foxconn for testing i løpet av noen uker.  Følg med i "Den store Foxconn-tråden for hovedkort" for info  :)

8830304[/snapback]

Du er en av de første i verden som får teste x38. :dribble: Hvordan føles det? :)

Og er det noen som vet slik ca prisen på disse hovedkortene? Har hørt over 2000, men det vil vel og komme billigere modeller? :)

OT: Og så er det en ting til, er det noen som vet om DDR3 kommer til å gå ned i pris til høsten? :) I så fall hvor mye tror du/dere? :)

Mvh LockBreaker :)

8834200[/snapback]

Nå er vi 4 testere i Netshop-teamet så det er jo ikke sikkert at jeg får X38, men uansett vil minst en av oss få det så følg med i nevnte tråd ;)

Når det gjelder prisene du spør om har jeg desverre ikke noe svar til deg enda.

Lenke til kommentar
Takk for  svaret. :) Gleder meg til dere får lagt ut testene deres. :) Visst dere skal det da.

8834845[/snapback]

Alle tester vi skriver som blir godkjent av Netshop vil bli lagt ut på Hardware.no ja :thumbup:

8835686[/snapback]

Heldigvis trengte ikke jeg å gå igjenom NetShop på testen av mitt kort, kjøpt det helt utenom testprogrammet :tease:

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Takk for  svaret. :) Gleder meg til dere får lagt ut testene deres. :) Visst dere skal det da.

8834845[/snapback]

Alle tester vi skriver som blir godkjent av Netshop vil bli lagt ut på Hardware.no ja :thumbup:

8835686[/snapback]

Heldigvis trengte ikke jeg å gå igjenom NetShop på testen av mitt kort, kjøpt det helt utenom testprogrammet :tease:

~ Mortis360

8846670[/snapback]

Hehe... Men du måtte betale for det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...