thrice Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei. Vi er 3-4 stk som skal reise til syden i sommer. Det jeg lurte på er om noen kan anbefale et sted, siden ingen av oss har peiling på hvor vi vil dra. Det vi kunne tenkt oss er og bo utkanten av et party-sted, slik at man kan få nattlivet på avstand hvis man vil ha en roligere kveld. En annen ting som hadde vært flott er muligheten til å gjøre andre ting enn bare feste og sole seg. Tenker da på surfing, kiting, vannski/wakeboard o.l. Setter stor pris på svar! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tenker da på surfing, kiting, vannski/wakeboard o.l.For meg høres dette veldig ut som Lanzarote. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Sweet. Får skjekke ut priser osv. Takk for svar =) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bulgaria - Sunny beachEr det et sted å dra for å surfe? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bulgaria - Sunny beachEr det et sted å dra for å surfe? 8800023[/snapback] Nei, tror ikke det, så ihvertfall ingen surfere når jeg var der..Tror jeg Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Agadir i Marokko Familien min lå på et 5 stjernershotell (Riu Tikida Dunas). Kjempe bra. Mye aktivitet på stranda der også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Kassablanca, Tror det blir hakket over vårt reisebudsjett. Får satse på restplass en eller annen plass. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Kassablanca Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kassablanca,Tror det blir hakket over vårt reisebudsjett. Får satse på restplass en eller annen plass. Takk for tipsene 8866733[/snapback] Jau, sant nok. Men den plassen er genial Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Får satse på restplass en eller annen plass. Takk for tipsene Pass på at dere kommer til samme by om dere reiser på restplass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå