Kenny Bones Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Og en original Gibson SG da! Damn, skulle ha sett denne annonsen for lenge siden.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Tro om det er solgt... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror ikke jeg hadde satset på å kjøpe tyvgods uansett hvor billig det måtte være. For det er jo tyvgods det er. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 er ikke tyvegods hvis han har kjøpt det mens de var samboere... Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er fortsatt typen hennes som eier det, selv om det ble kjøpt mens de var samboere. Det kommer ann på om de har felles økonomi eller ikke. Og hvis de har felles økonomi, så har hun maks rett på halvparten av verdien av disse tingene. Så hvordan du enn vrir og vrenger på det, så er det tyveri, og den som kjøper det er heler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 er ikke tyvegods hvis han har kjøpt det mens de var samboere... 8834381[/snapback] Hun sier selv at det ikke er _deres_ ting hun selger, mens hans ting. Hun har egentlig klart å grave sin egen grav ved å innrømme at hun selger en annen persons eiendeler som hevn, da er saken rimelig klar. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 virker fake da , for mye good stuff samlet liksom . Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 (endret) hehe litt morrsomt, hadde eg vert han hadde eg nok anmeldt henne for tyveri Tilståelsen ligger jo på nett hehe... Lukter litt fake då Endret 13. juni 2007 av jon-t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå