Gå til innhold

En som har våkna i feil seng litt for mye?

V-by

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forstår godt at enkelte menn finner på å banke kona si ...

8801971[/snapback]

Den må jeg bare støtte for denne oppførselen fra henne er helt bak mål..

8802034[/snapback]

enig her.. utspekulert jævla hore.. hadde jeg sagt hvis det var kjerringa mi..

Lenke til kommentar

Hmm.. hadde virkelig ikke dere gjort alt for å "hevne seg" på dama deres hvis hu hadde vært utro? Eller ingen av dere ostepopnerder har vel hatt dame, så dere har vel aldri kunnet i utgangspunktet vært utsatt for utroskap..

Og hvorfor skal menn alltid ty til vold? Jeg skjønner denne frøkna jeg.. go girl!

Lenke til kommentar
Hmm.. hadde virkelig ikke dere gjort alt for å "hevne seg" på dama deres hvis hu hadde vært utro? Eller ingen av dere ostepopnerder har vel hatt dame, så dere har vel aldri kunnet i utgangspunktet vært utsatt for utroskap..

Og hvorfor skal menn alltid ty til vold? Jeg skjønner denne frøkna jeg.. go girl!

8802142[/snapback]

Forestill deg at det var en jente som var utro, en fyr som solgte alle tingene og deretter låste henne ut av hjemmet. Dette hadde vært like morsomt? "You go boy?"

Lenke til kommentar

8802142[/snapback]

Forestill deg at det var en jente som var utro, en fyr som solgte alle tingene og deretter låste henne ut av hjemmet. Dette hadde vært like morsomt? "You go boy?"

8802148[/snapback]

Nei. Da hadde han blitt kalt "psykopat" eller "barnslig"...

Lenke til kommentar

Ikke at jeg ikke synes det var morsomt, for all del. Jeg ler like godt av at andre som tabber seg ut blir eid, men dette ble i meste laget og sannsynligvis "godtatt" fordi hun er jente. Jenter har en tendens til å være mer offer når noen har vært utro mot dem, av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar

8802142[/snapback]

8802148[/snapback]

Nei. Da hadde han blitt kalt "psykopat" eller "barnslig"...

8802583[/snapback]

haha.. ja..

Lenke til kommentar

8802142[/snapback]

Det var da fryktelig til generaliserende bullshit? Mon tro hva du er bitter for. Det får være din sak. Alle har sine problemer. Til og med "ostepopnerder", for det er det alle mannlige på internett er, ikke sant? Hva jeg har vært utsatt for i mine forhold skal jeg ikke gå i detalj i, av respekt for andre mennesker, men jeg og ingen andre jeg kjenner, har eller ville tydd til vold. Og dette salget av mannens gjenstander støtter jeg heller ikke. Greit nok det er forkastelig det han har gjort, og jeg ville ikke rørt en slik person med en toalettbørste engang, men det er da ikke verre enn å bare kaste han på dør og si takk og farvel. Likte han dama så er det straff i seg selv, og gjorde han det ikke så får han fortsette med sitt og til slutt brenner han seg kraftig. What goes around, comes around.

Jeg er for likestilling, men mange feminister (ikke siktet til Tanya på noen måte), tøyer strikken litt vel til sin fordel og man havner plutselig på andre siden av midtskillet når det kommer til rettferdighet og rettigheter.

edit: forøvrig lo jeg av annonsen, men jeg håper den var en spøk.

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...