Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg er med i et hjemme nettverk og internetten funker ikke (svar på det Her) Og jeg lurte da på om det fins et chatte program som man kan bruke med hjemme nettverket med å chatte med hverandre? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Windows har et innebygged chatteprogram kalt "winchat". Dette skal fungere på lan, men har ikke testet det. Det startes ved å åpne kjør vinduet fra start menyen. Skriv så "winchat" Om det er flere som skal chatte kan et annet alternativ være å sette opp en IRC server kankje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den ene maskinen fant min, men jeg fant ikke den. men jeg kommer meg inn på delte mapper og sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det eneste som er kjipt med Win Chat er at meldingene kommer opp med en gang....Kommer hva du skriver samtidig som du skriver. Du kan jo prøve "Net Send" også innebygd i Windows, men det finnes flere software's som baserer seg på akkurat denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå