-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei. Kom selvfølgelig opp i matte med den flaksen jeg har. Har fått temaet Natur. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til noen gode oppgaver. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg henger meg på her, mystisk nok. Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hva med Fibonaccitall? Gir sikkert et pluss i boka å tenke litt uten om det vanlige. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm, har du noen tips på en oppgave vi kan bruke det til? Lenke til kommentar
Aquageek Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm, har du noen tips på en oppgave vi kan bruke det til? 8799827[/snapback] Det er vel vanskelig å bruke det direkte i en oppgave, men du kan jo fortelle at naturen inneholder en del matematikk. Den eneste oppgaven jeg kommer på du kan bruke det til er forholdstall/likning med x i nevner. F. eks. En person som oppfyller det gylne snittet er 180cm høy. Hva er avstanden fra bakken og opp til navlen hans? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Noen som kan si meg hvor mange megaliter 3504000000liter er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå