TST Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Avkledning og påkledning. Se videoen Lenke til kommentar
Doffen28 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 wow.... banebrytende spør du meg... har aldrig sett så kul features hehe......litt ironi her :!: Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg håper for guds skyld Funcom fikser det der "floating character" greiene. I samtlige filmer jeg har sett av AoC ser d ut som karakteren din svever over bakken. Det er helt forferdelig å se på Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har veldig lyst på dette spillet men er det noen som vet system kravene på dette spillet? skal kjøpe ny Pc snart blir litt dumt om jeg kjøper en så funker det ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg håper for guds skyld Funcom fikser det der "floating character" greiene. I samtlige filmer jeg har sett av AoC ser d ut som karakteren din svever over bakken. Det er helt forferdelig å se på 8799058[/snapback] Eg synast å hugse ein på forumet (oophus kanskje?) som sa at dette var fiksa i den nye builden. Mostafi: Klarar du å køyre Oblivion bra, så klarar du også AoC. (Vel og merke er det også ein dx10 versjon av Aoc) Endret 6. juni 2007 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Supert, trur det vill fungere uansett skal kjøpre en PC men Intel® Viiv™ - Intel®Core™2 Quad-Core den bør nokk holde en stund Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg håper for guds skyld Funcom fikser det der "floating character" greiene. I samtlige filmer jeg har sett av AoC ser d ut som karakteren din svever over bakken. Det er helt forferdelig å se på 8799058[/snapback] Eg synast å hugse ein på forumet (oophus kanskje?) som sa at dette var fiksa i den nye builden. Mostafi: Klarar du å køyre Oblivion bra, så klarar du også AoC. (Vel og merke er det også ein dx10 versjon av Aoc) 8799472[/snapback] Får håpe de fikset det etter den builden gamer.no o gjengen nettopp fikk teste da, for de svevde like mye der som før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg