wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Skulle en tur på nett, men når jeg dobel klika på internett, kommer bare en meny. Det står åpne i Velg et program som skal brukes til å åpne denne filen: Hva har skjedd her? fant feilen nå virker alt fint!! Endret 6. juni 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hva skjer vis jeg sletter internett? Hvordan innstalerer jeg den da? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du kan prøve å gå på x:/Programfiler/Internet Explorer og dobbeltklikke på IEXPLORER.exe (x er stedet du har operativsystemet, som oftest c, hvis det er tilfellet går du på c:/Programfiler/Internet Explorer) Kan være snarveien din som har tulla seg opp. Fungerer dette kan du lage en ny snarvei av IEXPLORER.exe fila. Kan også vurdere å laste ned en annen browser, så får du velge hvilken du vil bruke. Greia med det er at du da alltid har en browser hvor du kan laste ned en ny version av den ødelagte hvis det klikker skikkelig. Kan anbefalle firefox som er en, etter min mening, bedre browser med add-on funksjoner, penere og, ikke minst, sikrere. Du klarer forresten ikke å "slette internett". Internett Explorer er bare ett hjelpeverktøy for å lese koden som står på forskjellige internettsider. Du har fortsatt tilgang til internett selv om ikke explorer er oppe. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 fikk en melding internet explorer er ikke riktig innstalert. innstaler internet explorer og prøv på nytt. hva er det som skjer! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) fikk en melding internet explorer er ikke riktig innstalert. innstaler internet explorer og prøv på nytt. hva er det som skjer! 8798597[/snapback] hmm, prøv å installer Internet Explorer på nytt da? men du er på nett nå da? Endret 6. juni 2007 av killerboy85 Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 sitter på en annen pc! hvordan innstalerer jeg det på nytt? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Du må for all del ikkje slette internett! Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sitter på en annen pc! hvordan innstalerer jeg det på nytt? 8798643[/snapback] prøv dette download IE 6 Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 kommer ikke på nett! sitter på en annen pc!! finnes det noe søkingverktøy! scannow eller no? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 kommer ikke på nett! sitter på en annen pc!! finnes det noe søkingverktøy! scannow eller no? 8798685[/snapback] altså last ned den maskiner du er på nett da? så flytt installasjonsfilene over på andre maskinen som ikke virker. Lenke til kommentar
robeerik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sitter på en annen pc! hvordan innstalerer jeg det på nytt? 8798643[/snapback] Benytt heller firefox. Mye raskere, tryggere og bedre (synes jeg). Kan lestes ned her: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/ Men dersom du fortsatt heller vil benytte denne møkka browseren IE7.0 så kan den lastes ned her: http://www.microsoft.com/downloads/details...30-081805b2f90b mvh Robert Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det enkleste er kanskje å kjøre en systemgjenoppretting til før dette rotet begynte: Start->alle programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting. Velg å gjenopprette til et tidligere tidspunkt...... Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Sletta internet explorer 7, får ikke innstalert en ny internet. nå er alt fucka Skal prøve og fikse det, lastet ned crystal xp! tror det er synderen Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 sletta internet 7 og lasta det ned på en annen maskin og brente det på en cd og innstalerte det, funker helt fint nå vet ikke hva feilen kom av! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå