Salemonsen_ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei jeg skal da altså ha meg noe ny RAM. Jeg har allerede 2Gb av OCZ special OPS edt. PC6400 å jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg nye 2Gb med noe annen RAM av bedre kvalitet eller om jeg bare skal hive på 2 nye Gb av samme RAM? Jeg synes det er litt morro med overklokking så oc RAM skader ikke å komme med Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei jeg skal da altså ha meg noe ny RAM. Jeg har allerede 2Gb av OCZ special OPS edt. PC6400 å jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg nye 2Gb med noe annen RAM av bedre kvalitet eller om jeg bare skal hive på 2 nye Gb av samme RAM? Jeg synes det er litt morro med overklokking så oc RAM skader ikke å komme med 8798244[/snapback] Hvor mange MHz er det på de du allerede har? Hvis du skal overklokke kreves det endel. Dette bør vel egentlig stå under forumet:"minne"? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke åssen de du har nå er når det kommer til klokking, men Crucial BallistiX er blant de beste alle i serien utenom PC5300 4-4-4-12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå