Lakus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er på jakt etter en kamskjell telefon med gode musikkegenskaper (helst med 3,5mm Jack) ser bra ut og har ett greit kamera, samt god batterilevetid. Etter de punktene fant jeg meg Nokia N76, som jeg følte var perfekt... helt til jeg leste at den hadde dårlig batterilevetid, noe som ikke er bra for meg som gjerne hører på musikk hele dagen og noen timer på kvelden. Hvis man hadde høretelefoner i 3,5mm Jack inngangn kunne man heller ikk eåpne telefonen helt opp, siden inngangen er på toppen av telefonen. Noen andre forslag til telefon? Altså disse punktene: -God å bruke til musikk. -Helst med 3,5mm Jack inngang -Godt nok kamera -Batterileveteid. Takker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 Her var det ikke mye respons ^^ Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Mulig det ikke finns noen som kommer opp mot Nokia N76? Ettersom du er ute etter en 3G telefon så får du sortere på 3G hos Nokia eller SE, og se om du finner noe du liker. Selv har jeg hatt Nokia 6233 i et år og er kjempefornøyd (ville valgt den èn gang til), og jeg har hørt mye bra om Nokia 6288. Begge disse har batteri i 4-5 dager med vanlig bruk. Muligens ned mot to dager med konstant MP3-bruk. Lykke til! Endret 12. juni 2007 av UllForEver Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 3G er ikke noe must, det har jeg ikke sagt. Grunnen til at jeg er på jakt etter telefoner som ligner N76 er at den har 3,5 mm Jack inngang, god il musikk, den har ett greit kamera og kamskjell mobil som ser bra ut er alltid + Men trenger en med bedre batterilevetid! Og når man har i en 3,5 plugg i N76 så får man ikke "flippet" den helt opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå