PIIIpower Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Mitt Abit suliro Gf4 Ti 4200 har gått uten vifte i uvis tid. Merket det først når jeg skulle spille ett hardcore spill. (d hang... bigtime). Det jeg nå lurer på er om det holder å bytte vifte, eller bør hele kortet erstattes? tar GPU skade av å kjøre Win og office uten vifte? kortet var ubehagelig varmt da jeg sjekket for å finne feilen... gidder ikke å sitte med ett "halvdrept" skjermkort... Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du bør prøve å skifte vifte først. Henger kortet da er det oppstått skade. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Du bør prøve å skifte vifte først.Henger kortet da er det oppstått skade. Teit, for da forsvinner garantien. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 ahhh sendet det inn, tok bare en måned for norek å sjekke kortet. men fikk til en deal med pcutstyr jeg. Så da gikk ting litt fortere, all honør til pcutstyr.no Lenke til kommentar
Laka Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Når du allikevell har garantien i hånden, så er det jo ingenting i veien med å bruke den. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Når du allikevell har garantien i hånden, så er det jo ingenting i veien med å bruke den. neida, bare att jeg ville gardere meg mot at norek satte på en vifte og sendet det tilbake. (fare for seinskader) og så tar det joe nesten ikke noe tid. Duverden å qlt det er i sitte med GF2GTS da... selv om det klokkes max på NVmax (ja max!!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå