Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lys slutter å funke

Anbefalte innlegg

GMS på Gjøvik er jævlig inkompetente. Det eneste svaret de gir er: "Vi får ta den inn på serviece og se på det". Altså opptil 1000 kroner rett i dass!

8800956[/snapback]

Dette viser vel at de svært kompetente? de ønsker ikke å spekulere i hva det kan være uten å ha sett på sykkelen.

Jeg stusser imidlertid overutsagnet ditt: "med en diiiger og sterk lykt foran". Hvilken styrke har pæren i denne stærke lykten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GMS på Gjøvik er jævlig inkompetente. Det eneste svaret de gir er: "Vi får ta den inn på serviece og se på det". Altså opptil 1000 kroner rett i dass!

8800956[/snapback]

Dette viser vel at de svært kompetente? de ønsker ikke å spekulere i hva det kan være uten å ha sett på sykkelen.

Jeg stusser imidlertid overutsagnet ditt: "med en diiiger og sterk lykt foran". Hvilken styrke har pæren i denne stærke lykten?

9083569[/snapback]

Tingen er det at jeg har spurt dem om mange ting, og får det svaret hver eneste gang. 'den store sterke lykten min' er 12 v, og grunnen til at jeg sa at den var stor og sterk er at den i forhold til andre moped-frontlys er stor, og lyser usedvanlig bra.

Jeg har ikke sjekka spenningen i lykta etter at jeg bytta regulator, men problemet er det samme som det var før jeg skifta.

Lenke til kommentar
Tingen er det at jeg har spurt dem om mange ting, og får det svaret hver eneste gang. 'den store sterke lykten min' er 12 v, og grunnen til at jeg sa at den var stor og sterk er at den i forhold til andre moped-frontlys er stor, og lyser usedvanlig bra.

Jeg har ikke sjekka spenningen i lykta etter at jeg bytta regulator, men problemet er det samme som det var før jeg skifta.

9085413[/snapback]

Det er vel 12V/35W her også? En moped kan stort sett maks levere 65W totalt, så tviler på at det er noe spesielt med din..

Ta å mål først du, både ved tomgang og ved forskjellige turttallsområder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...