Gå til innhold

Hjelp til innkjøp av hjemmekino komponenter ;)

Anbefalte innlegg

Hej :)

Var innom tanken på å oppgradere anlegget mitt, til et 5.1 anlegg, siden jeg fikk gode karakterer ut ungdomsskolen tjener jeg penger fra familie osv :D

Har for øyeblikket Cerwin Vega Ve-15 og en Nad C372, men trenger en surroundforsterker utenom, som har Pre-out så jeg kan bruke C372'en som effektforsterker. Tenkte såkart på å fortsette med Cerwin Vega, men lurte på om det er bedre mellomtone i CLS-serien enn i VE-serien sine bak/stativ høytalere og center-høytaleren, og hvilken forsterker som passer best til Cerwin VEga og NAD'en min :)

Her er Cls-høytalerene

Og her er VE-høytalerene.

Cls-senteren :)

Og VE-senteren :)

Forsterkeren jeg tenkte litt på ;)

Mvh Julian :D Once again ;)

Endret av Effectiv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det passer i en egen diskusjon GnoMiz ;) Det han lurer på her er hvilken CV som har best mellomtone og hvilken forsterker som bør velges og da er det strengt talt det vi burde svare på ;)

Selv syns jeg CLS er den bedre av de to. Cambridge kan sikkert passe godt sammen med de andre,men har ikke vært borti noen som har hatt den komboen.

Lenke til kommentar

Ja, beklager :blush:

Som DanielL sier så er CLS bedre, om jeg ikke er helt på jordet så er vel det seieen over VE. Rett meg om det er feil.

Du tenker på å drive frontene med C372?

Cambridge fungerer nok bra, men tror nok NAD er en bedre match.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar

GRunnen til at jeg ikke vil ha NAD er at de er en del dyrere :) Og mange mener at NAD spiller urent, så ville teste ut Cambridgen. men har dere noen tips angående en NAD reciever da?

Går nok for CLS-serien, men jeg merker vel ikke noen stor lydforskjell i anlegget mitt da? Alle er jo CV-er,, ;)

Lenke til kommentar
GRunnen til at jeg ikke vil ha NAD er at de er en del dyrere :) Og mange mener at NAD spiller urent, så ville teste ut Cambridgen. men har dere noen tips angående en NAD reciever da?

Går nok for CLS-serien, men jeg merker vel ikke noen stor lydforskjell i anlegget mitt da? Alle er jo CV-er,, ;)

Daså,da er det jo bare å prøve Cambridge og høre om du liker det ;)

Vel,kanskje ikke virkelig stor forskjell,men om du har gode ører vil du nok høre de går noe dypere ;) Er jo godt å ha når det gjelder CV.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...