Effectiv Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hej Var innom tanken på å oppgradere anlegget mitt, til et 5.1 anlegg, siden jeg fikk gode karakterer ut ungdomsskolen tjener jeg penger fra familie osv Har for øyeblikket Cerwin Vega Ve-15 og en Nad C372, men trenger en surroundforsterker utenom, som har Pre-out så jeg kan bruke C372'en som effektforsterker. Tenkte såkart på å fortsette med Cerwin Vega, men lurte på om det er bedre mellomtone i CLS-serien enn i VE-serien sine bak/stativ høytalere og center-høytaleren, og hvilken forsterker som passer best til Cerwin VEga og NAD'en min Her er Cls-høytalerene Og her er VE-høytalerene. Cls-senteren Og VE-senteren Forsterkeren jeg tenkte litt på Mvh Julian Once again Endret 6. juni 2007 av Effectiv Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Henger meg på denne, er på utkikk etter noe det samme. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hør på det først du så finner du ut av det. Offtopic: Hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hør på det først du så finner du ut av det. Offtopic: Hvor gammel er du? 8800615[/snapback] Hva er det da?.. Noe gale med det, ? -.- Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Men det passer i en egen diskusjon GnoMiz Det han lurer på her er hvilken CV som har best mellomtone og hvilken forsterker som bør velges og da er det strengt talt det vi burde svare på Selv syns jeg CLS er den bedre av de to. Cambridge kan sikkert passe godt sammen med de andre,men har ikke vært borti noen som har hatt den komboen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ja, beklager Som DanielL sier så er CLS bedre, om jeg ikke er helt på jordet så er vel det seieen over VE. Rett meg om det er feil. Du tenker på å drive frontene med C372? Cambridge fungerer nok bra, men tror nok NAD er en bedre match. Endret 6. juni 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Han har allerede C372 og VE-15. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ja det forsto jeg. Men derfor mener jeg at kan kanskje skulle se på en NAD forsterker i stede for dne Cambridgen, tror NAD passer bedre til CV. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 GnoMiz mener jo at når du først har begynt med NAD er det jo greit å fortsette med det og fikse en NAD kombo. Pluss at det jo er et faktum for veldig mange at NAD og CV er en perfekt blanding. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 GRunnen til at jeg ikke vil ha NAD er at de er en del dyrere Og mange mener at NAD spiller urent, så ville teste ut Cambridgen. men har dere noen tips angående en NAD reciever da? Går nok for CLS-serien, men jeg merker vel ikke noen stor lydforskjell i anlegget mitt da? Alle er jo CV-er,, Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 GRunnen til at jeg ikke vil ha NAD er at de er en del dyrere Og mange mener at NAD spiller urent, så ville teste ut Cambridgen. men har dere noen tips angående en NAD reciever da?Går nok for CLS-serien, men jeg merker vel ikke noen stor lydforskjell i anlegget mitt da? Alle er jo CV-er,, Daså,da er det jo bare å prøve Cambridge og høre om du liker det Vel,kanskje ikke virkelig stor forskjell,men om du har gode ører vil du nok høre de går noe dypere Er jo godt å ha når det gjelder CV. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Spørr like godt her, jeg så slipper jeg å lage en ny post Noen som vet om denne forsterkeren har Pre-out? : ) Har leitet rundt på onkyo sin side osv, men finner det ikke. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan ikke si helt sikkert, men tror nok ikke det. Siden det ikke står noe der Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan lese her Pre Outs - Front L/R, Center - Surround L/R - Surround Back - Med andre ord ikke-eksisterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå