Gå til innhold

Priser på Videokamera i Bankok, Singapore og Australia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke så mye om prisen, men den er nok ganske sikkert lavere enn i Norge. Problemet ligger nok i å vite om kameraet faktisk er originalt og ikke en billig rip-off av et kjent merke. Du kan jo sjekke på nett stedene til de mest kjente merkene etter utsalgssteder der du skal.

Angående PAL format, så vil det kun ha betydning hvis du vil spille av video direkte på TV eller til videospiller, det vil da mest sannsynelig ikke funke.

Til PC vil jeg tro at det nok fungere greit.

Anbefaler deg uansett å sende mail til sony å hør hvilke "problemer" du kan forvente ved å kjøp et kamera i asia.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Sitat av akam.no forside

Av en eller annen grunn gikk forumet ned i natt, og siste backup av databasen var 4 dager gammel. Vi har derfor mistet poster fra de siste 4 dagene. Vi beklager problemene dette medfører.

4 dager gammel backup :roll:

vel, vel, gidder ikke å skrive det på nytt, med mindre noen ber om det...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Singapore er det billigste landet og handle kamera i. Men vær forsiktig. Det finnes kun 3 autoriserte Sony dealere i hele Singapore. Den ene ligger i Sim Ling Tower og gir deg verdensgaranti. Jeg kjøpte Sony DCR PC120 til 2100 SGD (tilsvarer 8.250 NOK med kurs på 3,93). På kjøpet fikk jeg med 3 stk 60 min kassetter og en linse for beskyttelse for sol.

Disse forhandlerne gir normalt ikke avslag men rundt 10 til 15 % kan fåes.

Samme kamera kan du billigst få i USA (www.amazon.com) til ca 9500 NOK. Singapore er noe billigere.

I tillegg kan du kreve igjen 4 % tax ved refundeestands men 4 % på 8.250 er ca 350.

Ikke finn på å kjøp Sony kamera andre steder enn de 3 autoriserte, f.eks

Lucky Placa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...