Gå til innhold

God PSU til x1950pro?


Anbefalte innlegg

jeg trenger ny 450w+ strømforsyning, NUH!

men jeg trenger tips til hva jeg bør ligge unna, vil ikke ha noe som overdøver resten av pcen.

fikk dette kortet idag bare for å finne ut at jeg hadde 350w strømforsyning, og det var ikke nok fant jeg jaggu fort ut.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mist har gode strømforsyninger med stabile spenninger og veldig lavt støynivå, problemet er at min, og en annens som også har skrevet erfaring i prisguiden, gikk adundas etter litt i overkant av 2 år, som selvfølgelig ikke er holbart for et psu til nesten 1000kr.

 

bør kansje nevnes at dette var en tidlig version, bla. før modulære kabler, mulig de har rettet problemet nå.

Lenke til kommentar
jeg trenger ny 450w+ strømforsyning, NUH!

men jeg trenger tips til hva jeg bør ligge unna, vil ikke ha noe som overdøver resten av pcen.

fikk dette kortet idag bare for å finne ut at jeg hadde 350w strømforsyning, og det var ikke nok fant jeg jaggu fort ut.

8797821[/snapback]

 

Hvor mye annet har du i PC'n da? Mange med 350W har fått til dette før.

 

Ellers har jeg både 500W og 600W mist forsyninger. Ingenting galt å si om dem. Har ikke brukt dem mer enn et år foreløpig da, så jeg kan ikke si noe om problemene til SirAmp

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Poenget er ?  620W er mer enn nok

8806522[/snapback]

Poenget er at det er nesten 3x så mye som trengs for et typisk system med X1950 Pro.

8806576[/snapback]

Er jo kjekt å ha litt å gå på tilfelle han skal opgradere mer elns i fremtiden.

Men han har jo allerede kjøpt, så ikke noe vits i å fortsette denne diskusjonen.

Lenke til kommentar
Poenget er ?  620W er mer enn nok

8806522[/snapback]

Poenget er at det er nesten 3x så mye som trengs for et typisk system med X1950 Pro.

8806576[/snapback]

Er jo kjekt å ha litt å gå på tilfelle han skal opgradere mer elns i fremtiden.

Men han har jo allerede kjøpt, så ikke noe vits i å fortsette denne diskusjonen.

8806591[/snapback]

hmm jeg har en 500 watter med x1950 pro og kan ikke si den bruke "lite" av 500 wattern

med sånn wattcalculator ting bruker jeg visst 458 W ved load thou med overklokking på all hardware..

Lenke til kommentar
hmm jeg har en 500 watter med x1950 pro og kan ikke si den bruke "lite" av 500 wattern

med sånn wattcalculator ting bruker jeg visst 458 W ved load thou med overklokking på all hardware..

8806604[/snapback]

"Sånn wattcalculator ting", ja. :roll:

 

Du tar grundig feil. Men jeg gidder ikke denne diskusjonen nå.

Lenke til kommentar
hmm jeg har en 500 watter med x1950 pro og kan ikke si den bruke "lite" av 500 wattern

med sånn wattcalculator ting bruker jeg visst 458 W ved load thou med overklokking på all hardware..

8806604[/snapback]

"Sånn wattcalculator ting", ja. :roll:

 

Du tar grundig feil. Men jeg gidder ikke denne diskusjonen nå.

8806643[/snapback]

akkurat det jeg trodde men har hørt folk som kjører 8800 GTX fint med 500 watter så regna med at den regna grådig feil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...