jammi Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg har reformatert min Thinkpad x22 og installert Windows 2000 PRO på nytt. Har deretter installert alle drivere jeg fant til maskinen fra IBM.COM, men den er ikke som før.. Blandt annet får jeg ikke større oppløsning på skjermen enn 800x600. Fikk mye mer før. Active desktop er også fjernet. Det står også at mange drivere til div. komponenter ikke er installert, men jeg har installert alle jeg fant hos ibm.. HVA GJØR JEG? ^^ Kommer meg ikke på nett med den heller (med kabel). Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Symptomene tyder på driverproblemer, siden du ikke kommer på nett osv. Du er sikker på at du valgte riktige drivere da? Endret 6. juni 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Symptomene tyder på driverproblemer, siden du ikke kommer på nett osv. Du er sikker på at du valgte riktige drivere da? 8797744[/snapback] Ja, 100% sikker.. Gjorde det til og med 2 ganger for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå