Gunfreak Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 har kommet til en bro som er dynka i noe brennbart og en styg kar tenner på broa, det er 2 bokser der, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoppe ned fra bruen og ned i vannet hvis jeg husker rett Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 åssen gjør jeg det da, ulven vil jo ikke hoppe opp på kassene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Du må dytte en av kassene inn til kanten, og så klatre opp på den Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 har kommet til en bro som er dynka i noe brennbart og en styg kar tenner på broa, det er 2 bokser der, hva skal jeg gjøre? 8797665[/snapback] du dytter en av kassene til siden av broa også står det press a for og gå oppå eller noe så gjør du det og hopper uttfor broa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 takk kom meg av den nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Nå har jeg kommet til der man skal beskytte vogna med han skyte fiske gutten, men den jævla bomerangen vil ikke locke på vogna når den brenner Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Vil ikke locke? Locker den i det hele tatt med z knappen? Er litt vanskelig å locke på selve vogna, selv mener jeg at jeg locket bommerangen på et område litt forran slik at jeg beregnet at vognen var der når boomerangen var der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 nå har jeg kommet til det tempelet under vann, men jeg var tom for piler så jeg måtte til til de stein folk for å kjøpe, og nå kan jeg ikke bruke lampe olje, får ikke brukt det Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Er det ikke allerede en tråd om dette her..? Zelda TP - Forumets Hjelpetråd! Endret 8. juni 2007 av jzk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå