wan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 03.06 la jeg inn en bestilling på bøker for over kr 1200,- Når jeg nå logger på, står disse ennå med status som registrert. Er det vanlig at Bokkilden bruker relativt lang tid på å få sendt ut bøkene (synes dette er litt treigt, jeg da)? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har de alle bøkene på lager? Lenke til kommentar
wan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Der sa du noe. De sender kanskje alt samlet. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Der sa du noe. De sender kanskje alt samlet. 8797671[/snapback] Hvis alt var i en bestilling så gjør de nok de for å slippe så mye porto Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ein kan velge ved bestilling om du vil ha alt tilsendt i ei pakke eller om du vil få bøkene tilsendt ettersom dei kjem på lager. Var iallfall slik sist gong eg bestilte bøker der. Endret 6. juni 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også en registrering hos bokkilden, den ligger også som "registrert". Jeg vet de har denne boken inne. Lenke til kommentar
wan Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har også en registrering hos bokkilden, den ligger også som "registrert". Jeg vet de har denne boken inne. 8799060[/snapback] Sjekk leveringstiden. Ser at flere av bøkene jeg bestilte har 10-20 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå