Gå til innhold

Hvilket abo. for billigste 3G?

Anbefalte innlegg

Hvilket abonnement har billigst 3G?

Tenker på dette for å kjøre msn fra mobilen. Men må da folk som skal sende meg meldinger betale for det? Har nemlig sett noen som er logget på fra mobil men der trenger man ikke betale for å chatte med dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bruker en mobil klient for å kople deg opp på MSN Messenger/Live Messenger så er det du som betaler datatrafikk.

De du snakker med betaler ingenting sålenge de sitter på en datamaskin.

Hvis du skal bruke MSN veldig mye har Telenor og Netcom en fast pris i måneden for fritt bruk. Netcom sin løsning blir vesentlig rimeligere enn Telenor sin. (10 kr. måneden)

Lenke til kommentar

10 kr pr. måned var da veeldig billig =)

Og da kan jeg surfe så mye jeg vil ellers også?

Må folk som chatter til meg betale pr sendte melding?

Har onecall eller tele2 et tilsvarende tilbud?

Lenke til kommentar

Netcoms 10 kr i mnd gjelder kun med netcoms utgave av msn (og har ikke støtte for så veldig mange mobil-modeller enda)

Edit: Ser nå at Netcom har satt opp prisen te 49 kr mnd...

Skal du bruke en egen msn-klient eller surfe utenom har netcom en fastpris på 20 kr dagen. (Gjelder ikke for kontantkort og YT)

LINK!

Så vidt jeg vet er det bare Netcom og Telenor som har lansert msn på mobilen, og det er kun de som har en fast dagspris på datatrafikk.. tror jeg...

Endret av Huni
Lenke til kommentar
Netcoms 10 kr i mnd gjelder kun med netcoms utgave av msn (og har ikke støtte for så veldig mange mobil-modeller enda)

Skal du bruke en egen msn-klient eller surfe utenom har netcom en fastpris på 20 kr dagen. (Gjelder ikke for kontantkort og YT)

8798956[/snapback]

Okay, skjønner..

Lenke til kommentar

Edit: Ser nå at Netcom har satt opp prisen te 49 kr mnd...

LINK!

Så vidt jeg vet er det bare Netcom og Telenor som har lansert msn på mobilen, og det er kun de som har en fast dagspris på  datatrafikk.. tror jeg...

8798956[/snapback]

Men nå er det gratis en stund til da. Blir kanskje slik som med videotelefoni som egentlig skulle være gratis kun fram til sommeren 06 og som nå er gratis ut august. Når august kommer så er det sikkert gratis enda et par måneder osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...