Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken moped går best?

Anbefalte innlegg

ja nå håper jeg dette blir en EVIIIG lang topic med gode svar med fin erfaring.. :blush:

jeg lurer herved nå som det er like før jeg går te butikkene og kjøper meg en moped..

hvilken moped går best både uplombert og med effektanlegg?

jeg har hørt at yamaha DT50X gjør 97 uplombert, og at RIEJU SMX PRO og de gjør over 100 uplombert. :hmm:

er det noen mopeder som går veldig bra med effektanlegg eller uplombert skulle jeg gjerne ha visst det, får akkuratt nå betyr design ingenting, mere den "ultimate" mopeden som går best og blir the last standing jeg kommer til og kjøpe :innocent:

takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ingen gjør over 100 på sletta uplombert eller med effektanlegg, da skal det være jæævlig gode værforhold iallefall.

Yamaha Driter har Am6 maskin, av de nye modellene og går liksom som feks Reiju, nemlig 90km/t med eff.anlegg

8797818[/snapback]

dette kan ikke stemme på flata klarer [email protected] 110 med Rieju SMX PRO, og effektanlegg og drev byttet..

Lenke til kommentar

Min går i rundt 250km/t på flat mark. :dribble::dribble:

Fra spøk til revolver:

Hvilken moped går best? Orginal går alle mopeder rundt 50 - 60km/t (utenom Jonas sin her på forumet da, den går i 75 ^^)

Hvor fort den går avgjør hvor mye trim du har, men med billig trim som uplombert eksosannlegg går de som regel i 80 - 90.

Lenke til kommentar
Min går i rundt 250km/t på flat mark.  :dribble:  :dribble:

Fra spøk til revolver:

Hvilken moped går best? Orginal går alle mopeder rundt 50 - 60km/t (utenom Jonas sin her på forumet da, den går i 75 ^^)

Hvor fort den går avgjør hvor mye trim du har, men med billig trim som uplombert eksosannlegg går de som regel i 80 - 90.

8805868[/snapback]

Feil, Jonas har hatt sin i 90 ponnie km/t.. visstnok ^^

Ellers riktig.

Lenke til kommentar
Min går i rundt 250km/t på flat mark.  :dribble:  :dribble:

Fra spøk til revolver:

8805868[/snapback]

Feil, Jonas har hatt sin i 90 ponnie km/t.. visstnok ^^

Ellers riktig.

8810106[/snapback]

Hva feiler det dere? Det jeg har sagt at mopeden min har gått i 75 på flat mark noen FÅ ganger, og at jeg har hatt den i over 80 nedover. Dere sier jo ingenting imot det -PeeWee- skriver, når han sier han ikke turte å gi mer gass når han fikk sin i 75.. Veit om flere tilfeller også, så det er nok ikke bare meg og mopeden min det er noe galt med..

Men nok off-topic. Har dere ikke noe vettu å skrive så kan dere jo bare la vær! ;)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...