the_masked_cow Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jeg er på utkikk etter en billig bærbarpc som funker ålright til skriving. har også tenkt å legge in wow men jeg har en krutt stationærpc så jeg bryr meg ikke om lagg. trenger bare en billig bærbarpc, siden økonomien ikke står så bra til for tiden Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei Jeg vil gjerne vite litt mer om hvordan du ønsker at PCen skal være. Hva er viktig for deg? * Batteritid * Vekt * Skjermstørrelse Hvor mye vil du maksimalt betale? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 batteri tiden bør helst være ganske god siden jeg ønsker mobilitet. vekt er fulstendig uviktig for meg. bare det er en bærbar pc så er jeg fornøyd. skjermstørelse er heller ikke viktig. det jeg egentlig er ute etter er en veldig billig bærbarpc med god levetid. jeg vil helst ikke gå over 4500 kr Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Til den prisen får du nok en PC som vil være utrolig treg, ikke ha en spesielt god skjerm og ikke noe serlig god battertid. Jeg ville nok lagt på litt mer penger, men ikke mye. Det er ditt valg. Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 takk for så raskt svar. jeg tror jeg vil legge i litt mer penger. det er jo tråss allt sommerferie snart Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg synest at denne her ser ok ut: Acer Aspire 5112WLMi 6500 kr, men jeg vet ingenting om batteriet. Ellers ser spesifikasjonene bra ut for pengene. Det er sikkert mange andre som sitter på gode forslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå