Arcadeuz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Lurte på om noen visste eksakt dato når dette spillet kommer ut. Ser noen skriver at det skal komme ut i slutten av denne måneden, mens andre skriver midten av september. Uansett virker Mass Effect som et meget lovende spill som ihvertfall jeg ser fram til å sette kloa i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Siden vi ikke har hørt noe ennå, kommer det nok ikke i sommer. Et spill med slik hype som dette pleier å få dato god tid i forveien slik at alle får det med seg. Om Bioware plutselig kommer ut og sier spillet har gått gull og kommer i løpet av juli/august blir ihvertfall jeg overrasket. Og siden det er microsoft som er utgiver tror jeg ikke de vil plassere spillet for nært halo 3 heller. En november-release kanskje? Lenke til kommentar
Veni Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror det kommer i August eller i November. ME vil nok ikke bli slupet alt for tett opp til Halo 3 Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror ME kommer før Halo3. Gleder meg veldig til jeg får klørne mine i ME. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heller Mass Effect enn Halo 3. Det ser helt herlig bra ut! Jeg prøver å holde meg oppdatert på Mass Effect, men de har ikke satt noen releasedate ennå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heller Mass Effect enn Halo 3. Det ser helt herlig bra ut! Lenke til kommentar
Arcadeuz Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Tror det kommer i August eller i November. ME vil nok ikke bli slupet alt for tett opp til Halo 3 8797450[/snapback] Ja, det blir nok mest sannsynlig når jeg tenker meg om...har også hørt rykter om at gta 4 kan bli påvirket av enn viss utsettelse for å unngå å slippe det altfor tett rundt halo 3 lanseringen i høst. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heller Mass Effect enn Halo 3. Det ser helt herlig bra ut! 8799084[/snapback] Nå er jeg en liten svakhet hos RPG's da. Og har egentlig ikke spilt noe av de foregående Halo spillene. Mass Effect = Oblivion i fermtiden =D (Nesten..) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg ser også mye mer fram til ME enn Halo 3. Mass Effect, Too Human og Oblivion ble de avgjørende faktorer til at jeg gikk for en 360. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mass Effect = Oblivion i fermtiden =D (Nesten..) 8799978[/snapback] Not even close. Mass Effect kommer til å bli (håper jeg) et *skikkelig* RPG. Mass Effect er faktisk den eneste grunnen til at jeg kjøpte 360. Alt annet blir bare bonus. Og Halo 3 kan ta seg en bolle det også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mass Effect seies å kome ut i sumar. Sjølv tvilar eg litt, men håpar sjølvsagt det kjem ut snarast mogleg. Desse to bøkene fekk eg frå Amazon.com idag faktisk. 199,- (inkl. frakt). Har nett begynt litt i Mass Effect. Eg er blitt heilt oppslukt. Utruleg spennande -- det skal nemnast at einaste bok eg har lest før er 'Gummi Tarzan'. I 6. klasse .. Den andre boka her, måtte eg berre ha med, for å anbefala på det varmaste. Så utruleg morosam at eg sitt å skrik fordi eg ler sånn. Les på www.thebestpageintheuniverse.com -- synes du det er morosamt, kjøp boka. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Heller Mass Effect enn Halo 3. Det ser helt herlig bra ut! 8799084[/snapback] På et personlig plan kan jeg ikke skjønne hva som er så bra med Halo. Liker ikke spillene, de er jo kjedelige. Utruleg spennande -- det skal nemnast at einaste bok eg har lest før er 'Gummi Tarzan'. I 6. klasse .. 8800320[/snapback] Du også! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 *snip* 8800320[/snapback] Vurderer å kjøpe ME-boka jeg også, trenger noe å lese i sommer. Alphabet of Manliness er forresten konge Ikke like bra som mye av det han har publisert på nettsidene sine, men absolutt en bok som fortjener å leses Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mass Effect kommer ut når det er ferdig og Bioware er fornøyd med det Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Mass Effect = Oblivion i fermtiden =D (Nesten..) 8799978[/snapback] Not even close. Mass Effect kommer til å bli (håper jeg) et *skikkelig* RPG. Mass Effect er faktisk den eneste grunnen til at jeg kjøpte 360. Alt annet blir bare bonus. 8800282[/snapback] Synes Oblivion var et skikkelig RPG jeg da Mass Effect har faktisk elementer som minner meg om GRAW, så i kamper så virker det mer actionpreget. Men det betyr ikke at jeg mener det er mindre RPG av den grunn. Det kommer helt ann på utførelsen, og jeg tviler ikke et sekund at Bioware kommer til å levere. Når det gjelder utgivelsesdatoen er jeg stygt redd for at vi ikke kommer til å se Mass Effect i 2007 (evt. til jul) jo nærmere vi kommer utgivelsen av Halo 3. Mass Effect kommer til å miste mange kjøpere hvis det kommer ut etter Halo 3, og rundt disse tider kommer også GTA IV. Og selv med all Mass Effect hypen og samme hvor bra spillet er og hvor dårlige de andre spilene er; ME kan ikke konkurrere med franchiser som Halo og GTA. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Trur det er fleire som meg, som kjøper ME over Halo 3 -- any day of the week. Og så er spela sopass forskjellige at eg trur det hadde gått bra å seld dei ca side om side. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Samme her, jeg hadde tatt ME over H3 uten nå blunke. Men nå som H3 kommer såpass tidlig, slutten av sept., så tror jeg kanskje vi ikke får se ME før senere i '07.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 BioWare har overraska oss med 'kjappe' lanseringar før. Sjå berre på Kotor. Plutseleg så fekk me ein dato, som ikkje var noko longt inn i framtida. Eg håpar at det er tilfellet med ME òg -- og at me ser det snart! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg er enig i at Mass Effect er et mye mer spennende spill enn Halo, og jeg vet det er mange som heller velger ME fremfor Halo (og jeg er en av dem ). Men man må bare innse at Halo er mye mye større, og at mange potensielle ME kjøpere heller kommer til å velge Halo hvis de må velge. Problemet er også RPG som spillform. Jeg liker å bruke tid på RPG'ene, gjerne flere timer i strekk. Men hvis ME kommer til høsten sammen med haugevis av andre store tittler, så må man liksom skifte litt mellom spillene og man mister kontinuiteten i en RPG. Derfor skulle jeg ønske spillet kanskje kom i midten av juli. Mener det er en sånn passe stille periode på 360'en da. Og kanskje, bare kanskje, har jeg lyst til å prøve noe annet en Forza på det tidspunktet Lenke til kommentar
Samu Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Har sett at en del nett butikker har lagt ut priser og sånt. På absoluttspill.no sier de til og med at ME blir released den 29.06.2007. Kan være en feil, men håper da ikke det http://absoluttspill.no/component/option,c...category_id,103 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå