enrose Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg kjøpte en Nokia 6288 på Telebutikken, tre dager senere mister jeg den i gulvet. Den fungerer fint men det er en liten ripe helt øverst inni skjermen og linsa på kameraet foran er litt skjevt og løst. Kan jeg gå til Telebutikken og kreve å få en ny en? Endret 6. juni 2007 av enrose Lenke til kommentar
Zash Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tviler nok på det, siden det er du som har ødelagt den. hadde det vært en fabrikkskade hadde saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kan jeg gå til Telebutikken og kreve å få en ny en? 8797089[/snapback] Hvor har du fått den ideen fra egentlig? Prøv å sette deg i butikkens sted. Det kommer inn en kunde som selv har mistet telefonen i gulvet. Den fungerer helt fint men det er en liten ripe i den, samt linsen på kameraet ble litt skjev. Gir du kunden en ny telefon? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du kan jo gjøre det. Så sørger du for at de ansatte har noe å le litt av under lunchen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå