obese Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) I bilverden har man biler, raske biler, superbiler og hyperbiler. Det vil være en Toyota, en Porsche, en Ferrari og en Lambo. Jeg lurer på hva som er Hyper Gadgets, jeg har noen regler for hva det er for noe: 1. Det må være ekstremt dyrt og/eller vanskelig å få tak i 2. Det kan ikke være tildekket av diamanter eller andre fordyrende elementer 3. Det må fylle en helt sjuk eller avansert funksjon 4. Det må være helt utrolig åpenbart at det er en Hyper-Gadget Mine forslag til hypergadgets: Breitling Emergency, En klokke med en knapp på, som når den blir trykket på så blir man hentet av et redningshelikopter hvor man enn er i verden. Den sender ut et nødsignal i alle retninger i 48 timer over en maksimal distanse på 140 kilometer. Artig nok er luftforsvaret avbildet på hjemmesiden deres: http://breitling.com/en/models/professional/emergency/ Jeg hadde flere, og jeg legger inn flere når jeg kommer på dem som passer beskrivelsen, nå er det deres tur : Endret 6. juni 2007 av obese Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes Picoflyer er ganske rått. Var på en innendørs RC-messe hvor oppfinneren demonstrerte det i luften, og i forkant måtte all annen aktivitet opphøre siden det minste nys kunne få mikrokopteret til å miste balansen. Til alt overmål er det også tilnærmet umulig å få tak i siden det bare er en prototyp. Du må altså bryte deg inn hos eieren og bøffe det eller kanskje spørre ham veeeeeldig pent. Fyren hadde en større modell som faktisk er i salg også, men den fant jeg ikke i skrivende stund. Uansett mye tøffere enn de Silverlit-jalla-helikopterne som utgir seg for å være "verdens minste". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Skycar The Skycar performance exceeds that of any light helicopter, including a top speed that is three times faster. When compared to a high-performance airplane, the Skycar has vertical takeoff and landing capability, is safer and potentially less expensive. The performance boundaries of the Skycar are much less restrictive than those of both helicopters and airplanes. These expanded operating limits are the natural consequence of combining VTOL and high-speed cruise in a single aircraft. The resulting flexibility allows many transportation applications to be addressed for the first time. kr. 3.200.000,- ______________________________________________ GEN H-4 - The world's smallest one man helicopter This is a Japanese designed and manufactured ultralight one-man helicopter. The total empty weight of this helicopter is only 155 lbs. kr. 185.000,- Lenke til kommentar
obese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Men er de gadgets? Jeg synes de er litt mer oppfinnelser som er snedige. Ingen som har wow-faktoren. Jeg hadde en liste på fire-fem i hodet og det er helt visket ut nå. flybook var nesten en hypergadget når det kom, men kvaliteten og prisen gjør at det verken var kickass eller spesielt vanskelig å eie. Lenke til kommentar
obese Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Her snakker vi hyper-gadget : 200.000 spenn, mystisk og magisk: http://www.sportandtechnology.com/features/0088.html Den hjelper deg å trene opp fotballferdigheter! ok: den er nr. 2 på min liste The Ball Master The Ball Master is a unique new soccer skills game, which tests a player's speed, accuracy and power. It's an eight and half-foot high soccer ball, you stand in it, you kick a ball, you score points. Each Ball Master is linked to the internet, enabling all players to take part in a Worldwide Ball Masters League - www.ballmastersleague.com. This is made possible through a networked database system that enables each Ball Master to communicate with each other. Players can challenge and compare themselves to anyone, anywhere on the planet, at anytime. The Ball Master is designed to provide a physical and mental challenge for the player and is set to establish itself as the new cult gaming system that will surpass Konami's Dance Dance, delivering fun entertainment in a new format that cannot be replicated in home. Endret 7. juni 2007 av obese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Linken funker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå