Gordion Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Hei! Skal ha meg en bærbar som skal brukes til skole. Kan ikke koste mer enn 7000kr. Jeg har ikke behov for et kjempe bra skjermkort, iom. at den bare skal brukes til surfing og word. Krav: - Kjapp CPU - Kjapp HDD - Trådløstnettverkskort Har egentlig ikke så veldig mange andre krav. Det jeg er ute etter er at den er kjapp til vanlig bruk Trenger ikke å være forhåndsinstallert Windows, det har jeg allerede. Forslag? Alle seriøse forslag mottas med stor takk Endret 6. juni 2007 av Gordion Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Her er noen forslag: Asus F3TC 6413 kr Acer Aspire 5112WLMi 6500 kr Er vekt, skjermstørrelse og batteritid viktig? Mine forslag er veiledende, ikke noe fasitsvar. Om du ikke ønsker min hjelp, så bare overse innlegget. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takker for svar efikkan Batteritid og vekt er ikke spesielt viktig, men jeg vil gjerne ha en god skjerm Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Om det har noe å si, så tror jeg den siste av de to er det sikreste kjøpet. Jeg har forstått det slik at skjermene i den serien er relativt bra i prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå