Mala Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gamepro har satt opp ein kåring på de beste og verste spill relaterte reklamene; Linky Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gamepro har satt opp ein kåring på de beste og verste spill relaterte reklamene; Linky 8796989[/snapback] før jeg trykker på linken tør jeg tippe på at noen av ataris reklamer er der Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Og du har så vanvittig rett Må si eg lo hardt av Seaga Genesis reklamene. Vi snakker om drittkasting mellom Sony,MS og Nintendo i dag? Her får Nintendo så fillene flyger, direkte på skjermen og greiern. Herlig av Sega. Jaja vi såg jo kor det lønnte Sega i de dager Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 De fleste av de reklamene var jo rett og slett dårlige, de kunne ha funnet mange bedre reklamer enn dette.. Men Genesis hadde noen morsomme ja, spesielt den hvor F1-bilen skal forestille BLAST PROCESSING Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Haha, Har ikke sett alle enda, men jeg lo godt då han derre fyren fyrte det stivnete ekornet i hode;P Ka tenkte de på..? Som VideoGameNerd sier: "They must have been on drugs when they made it" :!: Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 "Life is short - Play more" Artig reklame det der. :!: En del andre bra der og. Hells yeah! Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den dær lifes short reklamen som de sa ble banna kan nå jeg huske å ha sett på mtv? tar jeg feil? Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Den dær lifes short reklamen som de sa ble banna kan nå jeg huske å ha sett på mtv? tar jeg feil? 8813665[/snapback] Den ble også vist TV2, så du husker nok rett. Sansynligvis bare USA den ble banna fra. Lenke til kommentar
Happytreeangi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lurer på hvorfor den ble banna, hun dama som føda? det syns nå ikke jeg var så snuskette Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Det var jo tross alt en naken mann som holdt seg for tissen. Sterke scener for sarte, amerikanske bibelsinn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Siden vi er inne på emnet; http://videogames.yahoo.com/ongoingfeature?eid=516738&page=0 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Denne burde virkelig vært på lista. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Sitter på jobb, så eg kommer ikkje inn på siden. Men eg gjetter på at det er reklamen for Super Mario Sunshine(GC) eller Smah Bors(N64)? Sistnevnte ekke så hakkende kvalm som førstnevnte da Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Sitter på jobb, så eg kommer ikkje inn på siden. Men eg gjetter på at det er reklamen for Super Mario Sunshine(GC) eller Smah Bors(N64)? Sistnevnte ekke så hakkende kvalm som førstnevnte da 8815496[/snapback] Er nok sistnevnte ja. ohoi! post 2k! Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Lurer på hvorfor den ble banna, hun dama som føda? det syns nå ikke jeg var så snuskette 8813699[/snapback] Den ble banna fordi det var mange kvinner/(menn) som følte seg krenket, fordi de hadde mistet et barn under/rett etter fødselen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå