boundishh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) grafikken var jo ps2 og jeg så ikke noe real time i den korte traileen der. og detaljene på motorsykkelen kunne jo ps1 ha mestret Endret 12. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann 8840793[/snapback] Det der er like irellevant som at Phil Harrison og Steve Ballmer har sengekos sammen akkurat no. Eit førsteintrykk er eit førsteintrykk, og etter dette forumet her å dømme har eg intrykk av at det er "få" av den vanlige dødelige Ola Nordmann her inne. Ihvertfall uitfra den brennende gløden vi har får i diskutere alt som har den fjerneste tilknytning til spill/konsoller generalt, nærmest til døde Endret 12. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann 8840793[/snapback] Det der er like irellevant som at Phil Harriosn og Steve Ballmer har sengekos sammen akkurat no. Eit førsteintrykk er eit førsteintrykk, og etter dette forumet her å dømme har eg intrykk av at det er "få" av den vanlige dødelige Ola Nordmann her inne. Ihvertfall uitfra den brennende gløden vi har får i diskutere alt som har den fjerneste tilknytning til spill/konsoller generalt, nærmest til døde 8842016[/snapback] Haha :!: Den første setningen fikk meg faktisk til å bryte ut i latter her nå :!: Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hva er det jeg ser? Gamertagpeople på Sony-delen? Husj! Fusj! Bort! Ut! Men ser-i-øst, traileren var ikke mye å blåse opp ballonger for, men jeg aner da et lite potensiale allikkavæl. Bare litt for tidlig å si noe om, spør du moi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du har selv gamertag i signaturen... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Du har selv gamertag i signaturen... 8842972[/snapback] den svei litt: BUURN Endret 12. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Har ikke nevnt PS3 engang, forresten ante jeg ikke The Agency var til Playstation 3 før idag faktisk. Dessuten har ikke spillet NOE som helst med Playstation 3 teknisk å gjøre, det har mer med en ufattelig bra nettkode tydeligvis.Er det som interesserer meg. Tror jeg har litt mer fordyping i spill enn vanlige Ola Nordmann Det jeg sier her er at hvis de får til realtime gameplay i ett MMO så er det en revolusjon. Det har aldri blitt gjort før og flesteparten mener det er teknisk umulig pga latency. Så dette skal bli veldig spennende å følge med på, om de får det til blir det helt konge. 8840793[/snapback] Så det at The Agency blir produsert i samarbeid med SOE og diskutert her på Sony delen av forumet ga deg ikke en liten idè om at det faktisk er til PS? .......wow 8840879[/snapback] Nei aldri hørt om det før nesten, dessuten klikket jeg meg rett innpå emnetittelen og så ikke at det var del av Sony forumet. Noe mer du vil klage på eller lille gutt ? 8841014[/snapback] Det var et spørsmål. Ikke en klage Lær deg forskjellen 8841061[/snapback] Det var sarkastisk skrevet, må være lov å glede seg til ett spill på Playstation 3 uten å bli angrepet av Xbox og Nintendo leiren hele tiden. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nå går vi vel litt off-topic her? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Dette er jo mer som ett MMORPG bare fullstendig online med vakre og realistiske animasjoner. '' Kanskje en ide å lære deg å lese først ? Bare ett tips. Tror nok det er du som må lære deg å lese OG skrive ettersom du retter på noe som stemmer 100% med bullshittet du skriver. Jeg skal gå igjennom det for deg. "mer som ett MMORPG bare fullstendig online" -Det var dette du skreiv, og jeg kommenterte. -Du nevnte ikke gameplay, dog nevnte du "realtime". Realtime hva? Grafikken blir rendret i realtime? Slutt å hakk på folk som kommenterer de syke innleggene dine. Edit: Måtte bare. Skulle nesten tro han hadde sett noen finne opp en "kur" for hungersnød og sykdommer i ett. Endret 12. juni 2007 av M@R7!N Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) må være lov å glede seg til ett spill på Playstation 3 uten å bli angrepet av Xbox og Nintendo leiren hele tiden. 8843038[/snapback] Tydeligvis ikke avean . Jeg har en følelse av xbottene og nintyyboyene er i fler tall , men det er de jo ikke . Endret 12. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) dobbel post .. slett Endret 12. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2007 Æsj.. Ser ut som om moderator kan stenge denne tråden. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Du har selv gamertag i signaturen... 8842972[/snapback] Du, dette blir bare påstand mot påstand...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Nyheten er komen, diskusjonen rundt spelet kan dykk ta andre stader. Denne tråden har utvikla seg til nok ein konsollkrig og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg