boundishh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har uansett ingenting å si, spillet blir lagd av SOE. 8835043[/snapback] og for bukere som ikke vet hva SOE er så er det en forkortelse av Sony Online Entertainment Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Har uansett ingenting å si, spillet blir lagd av SOE. 8835043[/snapback] Nja, alle tidligere spill som SOE har kommet ut med..har kommet ut til PC. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Her her forresten en trailer av The Agency. Kan bli bra dette. Endret 11. juni 2007 av Enigma123 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan bli bra ? Revolusjon er det mildt sagt. Dette er jo mer som ett MMORPG bare fullstendig online med vakre og realistiske animasjoner. Hvordan har de fått til dette fullstendig realtime og så utrolig gjennomført og ikke PC spill ? Tenkte sånne ting var teknisk umulig jeg men. Fy satan det ser morro ut. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan bli bra ? Revolusjon er det mildt sagt. Dette er jo mer som ett MMORPG bare fullstendig online med vakre og realistiske animasjoner. Hvordan har de fått til dette fullstendig realtime og så utrolig gjennomført og ikke PC spill ? Tenkte sånne ting var teknisk umulig jeg men. Fy satan det ser morro ut. 8836396[/snapback] hihi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Traileren over hakker noe heilt jævlig hos meg, regner med det er no galt her da EDIT: FIxed! EDIT2: Tja utifra den traileren der ville eg nødig brukt avean sine ord. Men det såg jo ganske artig ut da, grafikken var litt platt og steril virket det som. Animasjonene likeså (til tider). Men er det ein form for cel-shading eller noe ala Team Fortress inne i bildet her? Så litt rar ut til tider. Endret 11. juni 2007 av Mala Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan bli bra ? Revolusjon er det mildt sagt. Dette er jo mer som ett MMORPG bare fullstendig online med vakre og realistiske animasjoner. Hvordan har de fått til dette fullstendig realtime og så utrolig gjennomført og ikke PC spill ? Tenkte sånne ting var teknisk umulig jeg men. Fy satan det ser morro ut. :!: Et MMORPG med 100% online? Oh man, dette er revolusjon. God grafikk? Det har vi ikke sett i Lotro. Overdrivelse er det mildt sagt. Når det er sagt. SKal ikke benekte at det så kult ut. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan bli bra ? Revolusjon er det mildt sagt. Dette er jo mer som ett MMORPG bare fullstendig online med vakre og realistiske animasjoner. Hvordan har de fått til dette fullstendig realtime og så utrolig gjennomført og ikke PC spill ? Tenkte sånne ting var teknisk umulig jeg men. Fy satan det ser morro ut. :!: Et MMORPG med 100% online? Oh man, dette er revolusjon. God grafikk? Det har vi ikke sett i Lotro. Overdrivelse er det mildt sagt. Når det er sagt. SKal ikke benekte at det så kult ut. 8836627[/snapback] Hva snakker du om ? Ingen MMORPG per idag har realtime kampsystem foruten Age of Conan men det har ikke realtime forsvar. Dette er en verden som er 100% realtime, altså som ett singleplayer spill bare satt i en online verden. Kanskje en ide å lære deg å lese først ? Bare ett tips. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tror dette blir minst like bra som Planetside eller Star Wars Galaxies. SOE er kjent for kvalitet Spøk til side; konseptet høres ikke så dumt ut, men det hele avhenger av utførelsen. ALLE MMO spill høres fantastiske ut, men 75% ender opp som skit. Grafikken var tam, men det er vel ikke det viktigste i denne typen spill. Hvis det blir som et No One Lives Forever online er jeg med Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hva var den store nyheten? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bare til opplysning er ikke The Agency noe MMORPG-spill. Snarere et MMO spill. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Tviler på at det der blir like kult som i traileren. Hvordan skal det være mulig? Mennesker som lagger, eller har dårlig connection. Hvordan skal de gjøre det så det ikke blir over crowda? Ser ikke helt for meg at det er sannsynlig å få til et spill på den måten det er lagt frem i traileren, men for all del, det er lov å ha forhåpninger. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hva var den store nyheten? 8836837[/snapback] Noen..? Synes the agency ikke så så spennende ut... Var det in-engine? Bare jeg som la merke til at det nesten ikke er lighting der? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hva var den store nyheten? 8836837[/snapback] Noen..? Synes the agency ikke så så spennende ut... Var det in-engine? Bare jeg som la merke til at det nesten ikke er lighting der? 8836987[/snapback] Er vel poenget at det skal se litt tegneserieaktig ut, men The Agency er ett MMORPG med realtime gameplay. Synes det er MER ENN NOK interessant Gleder meg vanvittig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Bare til opplysning er ikke The Agency noe MMORPG-spill. Snarere et MMO spill. 8836844[/snapback] The Agency ser ut til å plassere seg under hva man kan kalle Action MMO(Jeg tror jeg lagde et mytt akronym der: AMMO). At Avean ikke har sett maken og kaller dette revolusjon for stå på hans regning. For dere som er er interessert i MMO, men ikke liker MMORPG, kan jeg dytte dere i retning Huxley, som kaller seg MMOFPS. APB er en annen MMO som utvikles av mannen bak GTA og nylig utgitte Crackdown, som ser ut til å bli en GTA-inspirert MMO. Marvel Universe Online virker også spennende. Men som sagt jeg hater MMO-spill og online-spill generelt, så jeg holder meg vanligvis langt unna slike spill. Endret 11. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 hehe, lol :!: Dette ryktet her startet hos Allgames. Nedenfor ser dere hva han skriver. (er fra PS3forums.com) Look stop talking out of your rectum asshat. I'm a 360 owner and I wish there was something like this on that system. I don't like MMO's like WOW but I like the idea of persistent worlds. I hate fantasy and orc and elf games, but I like high tech james bond type stuff NOLF for example. This game uses Unreal 3, that's a big plus in the MMO space IMO, it also has humor, custom agency creation, and a graphic style I like. I'm sorry if it didn't get your 5 year old pecker hard. The REAL TIME comment was a JOKE aimed at the fact what we saw wasn't a CGI movie like KiLLZONE 2 E305. Again if you're gonna pick the words from a live talk show out and micro analyze them on a forum, listen to the whole ****ing show and put it in context. I swear the PS3 whiners here are worse than the 360 fanboys everywhere else. I gave a personal opinion and you l00ns act like I held a press conference and took your blood in exchange for the info. I want to remind people that I DIDNT run around posting about this game on every forum like a sony fanboy. The famous PS3 fanboy troll Blig Merk took the comments I made on my show about the Warhawk beta and posted it at every forum in the world to prop up the PS3 and say I flip flopped and hated the 360 now. I then said on my show if bliggy thinks i'm talking nice about the PS3 now, wait till he hears me on the 11th. That's when I made my comments. Remember we didn't just see the video you're all seeing now. We got a walkthrough of a level and got a chance to talk to the developers in person and get a feel for their goals and ambitions on the project. This isn't the EQ team or Star Wars Galaxies, so we didn't feel the need to paint them with the same brush as SOE in general. The hype machine IMO was started by PS3 fanboys who are craving ANYTHING to help them in the FANBOY OLYMPICS 2007 (seizure logo not included) Link: http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=76736&page=38 Så ja, den "store" nyheten var The Agency. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) edit. det var isst ikke det alikevel Endret 11. juni 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Bare til opplysning er ikke The Agency noe MMORPG-spill. Snarere et MMO spill. 8836844[/snapback] The Agency ser ut til å plassere seg under hva man kan kalle Action MMO(Jeg tror jeg lagde et mytt akronym der: AMMO). At Avean ikke har sett maken og kaller dette revolusjon for stå på hans regning. For dere som er er interessert i MMO, men ikke liker MMORPG, kan jeg dytte dere i retning Huxley, som kaller seg MMOFPS. APB er en annen MMO som utvikles av mannen bak GTA og nylig utgitte Crackdown, som ser ut til å bli en GTA-inspirert MMO. Marvel Universe Online virker også spennende. Men som sagt jeg hater MMO-spill og online-spill generelt, så jeg holder meg vanligvis langt unna slike spill. 8837204[/snapback] Husley er ikke i nærheten engang som vist i det klippet her, her utfoldes det som ett vanlig FPS spill og splinter cell bevegelser. Det har aldri blitt gjort realtime i ett MMO før. Neocron var jo ett MMOFPS men det var ikke realtime, det var fortsatt kalkulasjoner og stats i bildet. Det virker ikke som det er noe sånt her, når du ser på filmer fra det virker det som ett singleplayer spill med kjøretøy, gadgets, klatring og realtime skyting. Crackdown er nå heller ikke ett MMO på langt nær, det har bare vanlig multiplayer. Dette er en consistent online verden, litt forskjell Imponert over at de har fått til dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Jeg sier ikke at Crackdown er MMO, men APB(All Points Bulletin), som utvikles av mannen bak Grand theft auto og Crackdown. Jeg mente altså at APB ser ut som en GTA-inspirert MMO. Du er for øvrig svært kjapp med detaljer av The Agency, når du egentlig ikke vet noe, men det er jo typisk deg... At ting virker mer dynamisk og gjennomført i traileren er jo ikke noe nytt. Men la oss nå si at førsteinntrykket virket bra. Jeg elsker stealth og fps-spill, så jeg kommer nok til å følge med videre, selv om jeg hater MMO... Endret 11. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg