Gå til innhold

Problemer med Gmail


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en SE W810i og har lasta ned Gmail sitt eget program - Gmail. Når jeg åpner det og skal gå inn får jeg opp følgende feilmelding:

 

 

Nettverksfeil

java.lang.StringIndexOutOfBoundsExeption: Ukjent årsak

 

 

Noen som vet hva dette skyldes? Noe jeg kan gjøre for å rette opp i det? Har funka en gang før, den første gangen, da skjedde det ikke noe feil, men etter det har jeg alltid fått denne meldingen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat det samme problemet. Om jeg laster ned programmet på nytt virker det første gangen jeg starter det derretter er det helt stopp. Akkurat samme feilmeldingen som nevnt over her. Jeg har Chess som operatør og en SE W850i mobil

 

Har forøsøkt både med og uten 3G. Samma resultat. Snodig

Lenke til kommentar

Jeg bruker Netcom (youngtalk). Har en W810i. Har prøvd å aktivere POP3, men funker ikke da heller... Skjønner ikke hva problemet kan være.

 

Så langt jeg kan se har jeg internetttilgang, bruker jo ofte opera mini, migg33, tekst TV for mobil osv. I tillegg virka det jo første gangen!

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat det samme problemet. Om jeg laster ned programmet på nytt virker det første gangen jeg starter det derretter er det helt stopp. Akkurat samme feilmeldingen som nevnt over her. Jeg har Chess som operatør og en SE W850i mobil

 

Har forøsøkt både med og uten 3G. Samma resultat. Snodig

8797923[/snapback]

 

 

Har samme problemet. Føkkings irriterende :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...