Bearboy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Har en SE W810i og har lasta ned Gmail sitt eget program - Gmail. Når jeg åpner det og skal gå inn får jeg opp følgende feilmelding: Nettverksfeil java.lang.StringIndexOutOfBoundsExeption: Ukjent årsak Noen som vet hva dette skyldes? Noe jeg kan gjøre for å rette opp i det? Har funka en gang før, den første gangen, da skjedde det ikke noe feil, men etter det har jeg alltid fått denne meldingen... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har du aktivert POP3 funksjonen i Gmail-kontoen din? Lenke til kommentar
Nils-H Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bruker ikke selv GMail men jeg vil vel tro at den selv klarer seg uten POP3 aktivert når det er snakk om Gmails eget program. Sikker på at programmene på mobilen din har full adgang til nettet? Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror det er noe netverks problemer du har. Hvilken mobil har du og hvilken oppratør benytter du deg av? Lenke til kommentar
basip Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har akkurat det samme problemet. Om jeg laster ned programmet på nytt virker det første gangen jeg starter det derretter er det helt stopp. Akkurat samme feilmeldingen som nevnt over her. Jeg har Chess som operatør og en SE W850i mobil Har forøsøkt både med og uten 3G. Samma resultat. Snodig Lenke til kommentar
Bearboy Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg bruker Netcom (youngtalk). Har en W810i. Har prøvd å aktivere POP3, men funker ikke da heller... Skjønner ikke hva problemet kan være. Så langt jeg kan se har jeg internetttilgang, bruker jo ofte opera mini, migg33, tekst TV for mobil osv. I tillegg virka det jo første gangen! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg har akkurat det samme problemet. Om jeg laster ned programmet på nytt virker det første gangen jeg starter det derretter er det helt stopp. Akkurat samme feilmeldingen som nevnt over her. Jeg har Chess som operatør og en SE W850i mobil Har forøsøkt både med og uten 3G. Samma resultat. Snodig 8797923[/snapback] Har samme problemet. Føkkings irriterende Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Man har jo alltids m.gmail.com Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har gmail jeg å... på rundt 4 mobiler.. Har aldri hatt dette problemet:P Har N93i, N95, N73 ME og SE W950 ... Synes det er merkelig. har aldri opplevd noe sånt før. dere burde oppdatere soft og hardware og sjekke hvilken java versjon dere har... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gå på innstillinger i Gmail programmet på mobilen. Alltid pålogget skal ikke være krysset av. Lenke til kommentar
Bearboy Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Da fungerer det fakitisk! Må dog skrive passord og mail på nytt hver gang, men funker hvertfall! Tusen takk! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Håper Google fikser det snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå