Bompel Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøv å virke skikkelig engasjert og interessert i stoffet du snakker om. Husker sensoren påpekte at det var en av grunnene til at jeg fikk sekser. Jeg sammenlignet islam og livssynshumanisme, og hadde om frelsesarmeen. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hmm.. Jeg fant ut hvor han bor. Ta noen bilder av huset og miks det inn i powerpoint presentasjonen din. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kle deg anstendig og ikke vær nervøs. Idet du kommer inn i rommet, gå bort til sensor og se han inn i øynene og hils på han. Husk å hilse ordentlig, ikke for hardt og ikke på den måten at han klemmer deg, vær jevnbyrdig med hans håndtak. Vær fast og bestemt. "Hei, (navn). Deretter går du der du skal ha presentasjonen og bla bla . Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 Funker det med dress om Japan? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Ville ikke tatt på meg en dress/bunad, heller ta på deg pene og rene klær som du ellers ikke bruker, men det ser ikke ut som at du prøver alt for mye å smiske. Ellers må du vise at du er selvsikker og kan stoffet. Du må aldri at du er nervøs til sensor hvis du roter det til, da tar du heller en liten tenkepause før du fortsetter. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Åpne foredraget med noen japanske gloser Hvis ikke det gjør inntrykk på sensoren så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Åpne foredraget med noen japanske gloser Hvis ikke det gjør inntrykk på sensoren så vet ikke jeg... 8809764[/snapback] Lær deg å si "Hei! Jeg heter <navn>" Vær interessert i stoffet, virk litt som han norske kar'n som alltid blir intervuet i forbinnelse med meteorer og slikt. Han er jo i ekstase når noe slår ned. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Leste en artikkel i går om fin bak og sensor:P... Danske forskere mener det ikke er dumt å vise frem bakenden om man har en fin rompe. Vet ikke om det blir å gå på veggen om du er jente og har kvinnelig sensor da:P... Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 MatiasBlir kvalm av jenter som spiller på sex for å få bedre karakterer. trur du ville ha likt det om du var sensor... :!: Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Leste en artikkel i går om fin bak og sensor:P... Danske forskere mener det ikke er dumt å vise frem bakenden om man har en fin rompe. Vet ikke om det blir å gå på veggen om du er jente og har kvinnelig sensor da:P... 8811602[/snapback] Vi hadde kvinnelig sensor.. Hu var seriøst litt fin.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kle deg anstendig og ikke vær nervøs. 8804244[/snapback] Det er vel lettere sagt en gjort. Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Lurer på om det er en måte å få et lite pluss på karakteren ved å gjere nokke... Vist du har norsk historie kan du foreksempel bruke bunad... Kom opp i Samfunsfag, der eg skulle velge eit valfritt land utanfor Europa... Velgte Japan... Takker for alle sjarmerandes svar 8796771[/snapback] Alt som ikke er relevant til selve fagetoppgaven eller emnet blir jo kun avsporinger og vil ikke gi noen fordeler - tvert i mot. Nå vet jeg ikke om du går ungdomskole eller videregående, men ut fra det brede emnet antar jeg det er det første? Du forklarer ikke hva oppgaven går ut på annet enn at du har valgt et land, Japan. Men du må jo ha noe mer enn det? Er det f.eks. geografi, historie eller sosiale forhold som er vinklingen? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Er det riktig å si navnet sitt når man hilser da? På eksamen skal man jo være anonym skal man ikke? Eller er det bare på skriftlig eksamen? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Presenter deg med navn, eksaminator vet uansett ikke hvem du er (stort sett) og læreren din som sitter der sammen med eksaminator klarer nok å kjenne deg igjen om du sier navnet ditt eller ikke Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Server flatbrød xD Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Ferdig... ikkje nervøs fikk 5... takk Endret 9. juni 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Gå bort til Sensoren... gi han en klem, og hvisk han/hun inn i øret "jeg vet hvor du bor" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Haha! Den dagen jeg vil ha 1'er gjør jeg det der. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hvis du viser bilder, så kan du flette inn noen bilder der du står med en bensinkanne og lighter utenfor huset til sensor, med et ondt smil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå