Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Lurer på om det er en måte å få et lite pluss på karakteren ved å gjere nokke... Vist du har norsk historie kan du foreksempel bruke bunad... Kom opp i Samfunsfag, der eg skulle velge eit valfritt land utanfor Europa... Velgte Japan... Takker for alle sjarmerandes svar Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vær høflig, si skikkelig hei til sensor når du møter han/henne, ikke møt opp som en dass (dvs kle deg skikkelig, men ikke overdriv selvsagt). Vær normal. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takk.... Andre ting? Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) For det trur du eg har ? Endret 6. juni 2007 av eplekaka88 Lenke til kommentar
simenn Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 gjør heller litt mer ut av selve oppgaven. hva slags oppgave har du? smisking på siden er en usikker måte å høyne karakteren på, annet enn å bare oppføre seg normalt høflig, som tidligere nevnt. om du skal holde et foredrag, velg en litt utradisjonell problemstilling som innebærer litt mer kildearbeid enn å bare kopiere/forenkle en bok. om du kan basere fakta på intervjuer, avisartikler, fagavhandlinger og samtidig vise objektiv kildekritikk underveis burde du ligge godt an. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Personlig skal jeg presentere meg som: Hei jeg heter **** ****, jeg har også gått ved navnet 1543 de siste ukene. For de som ikke tar den orker jeg ikke forklare meg. alle som har hatt eksamen burde klare det med en gang. Edit: Tja, nå har ikke alle hatt eksamen her, hvertfall så er det nummeret jeg brukte på alle eksamenene mine. Endret 6. juni 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Ta på deg findressen, håndhils og presenter deg skikkelig, smil og vær litt "utadvendt". Bruk mange flotte ord. Selv hadde jeg muntlig tentamen i samfunnskunnskap, og jeg sa egentlig ingenting relevant til temaet. Jeg sa noe sånn som. "Hei, mitt navn er Even og jeg har valgt temaet rusmiddel, da dette er et aktuelt og ikke minst økende problem blant dagens ungdom." Fikk 4+ Endret 6. juni 2007 av EvenT Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Litt ironi og humor inne i presentasjonen gjør bra. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Litt ironi og humor inne i presentasjonen gjør bra. 8801144[/snapback] Så sant. - Et glimt i øyet. - Klar og tydelig stemme (ikke vær tvilende) - Mye øyekontakt med både faglærer og sensor hvis det er mulig, men ikke "truende". - Gjør deg fin med tanke på klær/hår og kanskje sminke/parfyme. - Ha en positiv innstilling til det hele. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 mitt råd: ta med hagla og stik den inn i kjeften på sensor og si enten gir du meg sekser ellers dør du. det funker fett. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 mitt råd: ta med hagla og stik den inn i kjeften på sensor og si enten gir du meg sekser ellers dør du. det funker fett. 8801524[/snapback] Personelig erfaring eller? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) mitt råd: ta med hagla og stik den inn i kjeften på sensor og si enten gir du meg sekser ellers dør du. det funker fett. 8801524[/snapback] Personelig erfaring eller? 8801532[/snapback] jepp... lol Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har ikke hatt muntlig ennå men vurdere tanken. muntlig på mandag Endret 6. juni 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 - Presenter deg ved å håndhilse - Vær blid og høflig - Klem puppene sammen og se søt ut! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 - Klem puppene sammen og se søt ut! 8801554[/snapback] Great success... TRYKK HER Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Wops, var sikker på at nicket eplekaka88 tilhørte ei jente på forumet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Kanskje det er kvinnelig sensor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå