Myst Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ... eller så blir hun skrevet ut. ... Nei for all del, det håper jeg ikke. Da mister serien en av de viktigste karakterene. Jeg tror hun kommer til å spille en stor rolle for brødrenes skjebne. Verste jeg kan tenke meg, er at hun ofrer seg for dem. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Tror Prison Break kommer til å slutte alle dør unntatt Linc.. Pga på en måte alle i serien har gjort noe ulovelig bortsett fra Linc Linc bare rømmer fra purken.. Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 nei, håper for all del ikke at Sara blir skrevet ut av serien, hun er jo en av de største grunnene til at jeg ser på serien :!: (hun er veeeldig fin da) Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noe nytt må jo skje, om de skal fortsette en hel sesong til. Nye folk må det jo nesten bli, siden så mange er døde. (sjekk status her, obs spoilere) Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) tror ikke gravididteten skulle skrives inn i serien, men det skulle gå noen episoder før hun kommer tilbake. få litt tid på seg med babyen tipper jeg før hu må på jobb igjen. ok - leste nettopp på amerikansk nettsted at hu ikke kommer tilbake. shit og. Endret 10. september 2007 av Mollin Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Broren til Michael slipper fri. Men ikke Michael tror jeg Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Serien ender på den mest klisjè aktige måten, familielykke og alle er glade fordi han smarten scofield er helten som ikke møter noen vegg... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg tror (og håper) at det ikke blir en klisjè slutt. scofield er helten som ikke møter noen vegg... Er jo det serien handler om. Å komme forbi veggene Endret 23. oktober 2007 av Aivio Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg tror at enten Michael eller Linc kommer til å dø mot slutten. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tror ikke at ender bra. Tårevåt avslutning, mange dør osv.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror Michael dør og at Lincoln og LJ lever lykkelig alle sine dager... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror Michael dør og at Lincoln og LJ lever lykkelig alle sine dager... Hurra! Alt ordner seg til slutt! xD Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg har en anelse om at denne sesongen er den siste, men at vi vil få en Spin-Off serie. Snakker ikke da om dette jente fengselet, men en serie der vi får vite mer om The Company og alt dreier om å nøste opp hva de driver med også videre. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har ikke trua på noke lykkelig slutt akuratt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå