JFM Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan tror du Prison Break slutter? Personlig tror jeg at the company blir oppdaget for offentligheten. og at brødrene lever lykkelig alle sine dager Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan tror du Prison Break slutter? Personlig tror jeg at the company blir oppdaget for offentligheten. og at brødrene lever lykkelig alle sine dager 8796767[/snapback] brødrene stikker til utlandet, med legebaben, noen som vet hvor mange sesongen er igjen av Prison break? Lenke til kommentar
KS Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvordan tror du Prison Break slutter? Personlig tror jeg at the company blir oppdaget for offentligheten. og at brødrene lever lykkelig alle sine dager 8796767[/snapback] brødrene stikker til utlandet, med legebaben, noen som vet hvor mange sesongen er igjen av Prison break? 8796794[/snapback] Hvor mange sesonger som er igjen? Det kommer til helt til seertallene blir for lave og man risikere at serien kan slutte midt i sesong 3. Selv ble jeg veldig skuffet over slutten av sesong 2, og har ikke planer om å begynne å se sesong 3. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er som med Lost. Starten slår ann, resten er bare dritt. Useriøst, med isbjørner og en serie som har blitt noe utenomjordisk= Ikke noe jeg gidder å se. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Starten slår ann, resten er bare dritt. Useriøst, med isbjørner Det var isbjørn i første episode da. Uansett, sånne "åff det har blitt så teit jeg gidder ikke se på mer"-kommentarer er vi lei av her på forumet nå, og hvorfor du blander inn Lost i en tråd i et underforum som overhodet ikke har noe med serien å gjøre, det skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Tror at Linc ofrer seg for Micheal(eller omvendt) eller at begge to dør ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
andreasiversen Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Tror alt kommer til seg, at de beviser at Michael er uskyldig og at de lever lykkelig alle sine dager...!! :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg håper at Michael og Lincoln blir frikjent og lever et flott liv sammen med L.J og Sara Og at Mahone, Bellick, T-Bag og The Company dør på den måten de fortjener. Håper for guds skyld at Sucre klarer seg. Han er vel den mest uskyldige av alle, utenom C-Note. Likte også slutten til C-Note, han ble frikjent, og levde livet videre med kona og datteren. Endret 28. juni 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Det er som med Lost. Starten slår ann, resten er bare dritt. Useriøst, med isbjørner og en serie som har blitt noe utenomjordisk= Ikke noe jeg gidder å se. 8920926[/snapback] Lost har ihvertfall det rette navnet... De lager flere spørsmål så vi skal glemme de gamle, som den isbjørnen... The Others... Gudene vet hva som skjer... Lost og Prison Brake har virkelig blitt helt lost Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Lost og Prison Brake har virkelig blitt helt lost 8991371[/snapback] Den uttalelsen får meg til å lure på om du i det heletatt har sett Prison Break. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror Lincoln dør, michael og sarah ender i fengsel med resten av forbryterne som fortsatt er på frifot. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg tror Lincoln dør, michael og sarah ender i fengsel med resten av forbryterne som fortsatt er på frifot. 9039659[/snapback] Jeg tor alle blir renvasket og de lever lykkelige alle sine dager. Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Synes det er litt teit med happy endings hele tida jeg. Vi får se, jeg håper jo selvsagt at de blir renvasket, men ser man det litt i perspektiv så hadde det jo vært moro med en litt alternativ slutt. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Sesong var jo desidert best da tipper det blir en dårlig slutt jeg Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Regner med en skuffende happy ending. Kanskje haywire dukker opp igjen:P Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hoppa ikke Haywire fra en 20 meter høy mast, rett i den sikre død? Har også troa på en skuffende happy ending. Hvis det noen gang ender EDIT: beklager spoileren, men regnet med de som leser denne tråden visste det Siden det skjedde for evigheter siden. Endret 27. juli 2007 av Bob_3 Lenke til kommentar
athorb Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) (Det var vel en liten spoiler? ;P) Men det siste jeg så av ham var da han bestemte seg for å seile til Nederland, siden har jeg fulgt lite med. Men hadde ikke fått med meg at han var Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor død. Litt trist. Endret 27. juli 2007 av athorb Lenke til kommentar
_tommy- Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Tror Michael, Lincoln og doktorbaben renvasker seg selv, og så reiser til panama etter planen. Der har de en stor orgi og doktoren føder en sønn til en av de Hehe.. tror de reiser til panama etter att de har renvasket seg selv Men sånn ellers; er ikke doktor'n gravid i virkeligheten ? Blir vell noe med serien isåfall Endret 30. juli 2007 av _tommy- Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Men sånn ellers; er ikke doktor'n gravid i virkeligheten ?Blir vell noe med serien isåfall 9174751[/snapback] Sarah Wayne Callies (Sara Tancredi) er gravid i virkeligheten ja, så enten blir det skrevet inn i serien, eller så blir hun skrevet ut. Jeg tror helst på det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå