Spydleif Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg kjøpte Sapphire Radeon 9700 PRO for noen uker siden. Første gang jeg kjørte 3D Mark fikk jeg litt over 10 000 poeng. Andre gang fikk jeg litt over 9000, og nå fikk jeg 6500. Jeg har ikke forandret på noen instillinger. Kortet skal yte mye bedre enn dette. Hva er det som gjør dette, og hva kan jeg eventuellt gjøre? AMD Athlon T-bird 1,4 ghz 512 ddr ram MSI KT4 Ultra IBM Deskstar 60 gb 7200 rpm 250 W psu Men jeg bruker de samme driverne og samme hardware som jeg brukte første gang jeg tok testen. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Tror du bør skrive litt mer om hva du har av hardware forøvrig samt hvilke drivere du har brukt. Har et 9700 pro selv så det er mye mulig jeg kan hjelpe deg litt Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du må skrive hvilken maskin du har osv, hvis ikke kan vi ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 ta deg en tur innom rage3d.com og last ned rage3d tweak programmet og installer det. ta så en tur innom tweaker instillingene til opengl og slå på 3DNow!/SSE-SSE2 (avhengig av hvilken cpu du har, 3DNow! for AMD, SSE for P3 og SSE2 for P4) og ta en ny test.. hadde akkurat samme problemet med at kortet ga et flere tusen poeng lavere score fra førstegangs driver-installasjon (build6166) til nyere drivere, og ved å slå på cpu optimalisering i driverene så gikk jeg tilbake til 'normal' score for oppsettet mitt. Lenke til kommentar
Gordon Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bare for all del ikke ta kortet ut av maskinen! Det er det ikke konstruert for å tåle ! Har du først satt det inn kan du aldri flytte på det igjen... Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Bare for all del ikke ta kortet ut av maskinen! Det er det ikke konstruert for å tåle ! Har du først satt det inn kan du aldri flytte på det igjen... eh? dette er vel bare tull, hvis ikke så vanker min kjappt tilbake til komplett.no Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Han bare tuller med deg. Useriøst og forvirrende inlegg for en nybegynner som prøver å få hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå