SideburnsKongen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Morn, fikk vite idag at jeg kom opp i matte. Også jeg som er så dårlig i matte da, kom opp i emnet "Sport \ hobby" hva kan jeg gjøre, har null peiling egentlig. Har ingen anelse om hva jeg kan lage en presentasjon om. Noen som vil hjelpe meg? Takk på forhånd Endret 6. juni 2007 av Mr_Berg Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Bruk fantasien... Tenk nøye... Kostnader på utstyr, statistikk på en eller anna måte Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Mhh, ja, trur det kanskje sku være en historie på en måte, med masse matte innimellom og greier.. Men siden det står sport \ hobby, kan det bety at det er bare en av tingene, eller er det begge da? Har kanskje en historie klar da, om et fotballlag her jeg bor, (meg og noen til, sånn useriøst lag da) blir kjøpt opp av en mangemilionnær og greier. Men problemet er å få en presentasjon på 20 min da.. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Husk på en ting... Det må vere REALISTISK... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hehe.. Ok.. bare en kompis som foreslo c.. Han pleier å få ganske bra karakterer liksom, men da dropper jeg det.. Veit ikke om noen andre bra historier jeg kan bruke? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Altså. Er dette så utrolig vanskelig? Ser ikke problemet jeg. Fortell om fotballskoene du fikk rabatt på. Deretter måtte du sette opp et likningssett for å bestemme hvor mange gensere og bukser du hadde råd til. Osv. Blablbla. Bare finn på noe. Dessuten heter det "Matteeksamen" eller "Matematikkeksamen" Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har du dårlig fantasi er det egentlig berre din feil... Berre lag ei realistisk historie, sett opp et budsjett, (inkjøp: drakter, drikkeflasker) Les andre emner om akkurat det samme... trur der e 5 på ei side eller meir... Bruk dei og få tips... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå