isergodt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 nå nærmer slutten på Q2 seg, så jeg lurte på om noen vet om SE s500 kommer ut før juli? og om hvilken/e farger som kommer ut først? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 nå nærmer slutten på Q2 seg, så jeg lurte på om noen vet om SE s500 kommer ut før juli? og om hvilken/e farger som kommer ut først? 8796697[/snapback] Om du sjekker prisguiden til amobil så ser du at den er forventet en gang mellom 11/6 og 25/6, i begge farger visstnok. Ingenting bekreftet men antatt og "forventet", men tipper nok mer i slutten av måneden. Lenke til kommentar
isergodt Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 nå nærmer slutten på Q2 seg, så jeg lurte på om noen vet om SE s500 kommer ut før juli? og om hvilken/e farger som kommer ut først? 8796697[/snapback] Om du sjekker prisguiden til amobil så ser du at den er forventet en gang mellom 11/6 og 25/6, i begge farger visstnok. Ingenting bekreftet men antatt og "forventet", men tipper nok mer i slutten av måneden. 8796775[/snapback] takk for raskt svar:) var bekreftelse fra folk som har mer kontakter enn meg, som jeg var intr i, om noen visste det. men skal holde meg oppdatert på når det er endringer i guide/hjemmesidene til web-butikkene. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 hvis du ser på komplett.no så står det at de får inn 26 stk den 16 juni Lenke til kommentar
Arnie001 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Kjipt at den bare kommer i gulfargen... Hadde kjøpt den hvis den kom i Mystical Green.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå