BB.king Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 jeg har nå lagt inn eggdrop1.6.8 på shell mitt og lurer på om hvordan jeg skal confe den , har kjørt pico , men vet ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige stedene. er det noen som kan hjelpe meg ? skrive det på norsk for jeg er ikke så god i engelsk Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Du kan starte med å redigere eggdrop.simple.conf med f.eks pico.. filen ligger i eggdrop katalogen.. Etter at du har redigert den ferdig starter du boten med.. ./eggdrop -m eggdrop.simple.conf Dersom det kommer noen feilmeldinger må du prøve å finne ut hva som er feil.. Eventuelt lime inn feilmeldingene her.. Lenke til kommentar
Bruners Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Fant en side her på norsk.. http://www.skall.no/~icyman/tutorials/eggd...dropkonfig.html Lenke til kommentar
BB.king Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 jeg har ikke fått betalt regningen til ostrevei.no enda , så jeg burde kanskje vente med å sette opp eggdrop til det er gjort . har ikke fått med referansenummer så jeg har mailet dem om det Lenke til kommentar
BB.king Skrevet 3. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2003 er det bare jeg som sliter med ostrevei for øyeblikket ? det var problemer idag morges og det er problemer nå . får heller ikke tak i noen på ostrevei :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå