Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Jeg fant et par shortser jeg likte på nettet - bl.a. denne, men jeg er skeptisk til å kjøpe fra nettet - særlig fra USA, da det er kjipt om den ikke passer. Jeg bor i Bergen, så utvalget av butikker er ikke akkurat det største. Jeg har vært innom Carlings, hvor de hadde en som hadde kult mønster, men det var i badebukse-stoff. Stress hadde et par kule, men jeg vil ikke betale 999,- for noe jeg kun bruker om sommeren, og som har lett for å gå i stykker. Base hadde overraskende kjedelige, og de som var litt kule, var i badebukse-stoff. Sessions shortser var også ganske kjedelige, og den ene som var kul, kostet 999,-. Jeg har ikke vært innom H&M, men jeg vet at deres shorts-utvalg pleier å være bra kjedelig. Noen som har tips til butikker jeg bør stikke innom? Håkki skulle fått seg shortser! Ellers er jeg på jakt etter en Adidas-jakke, da min gamle er ødelagt En lignende slik med striper langs armen. Helst i andre farger! Endret 6. juni 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror CM har en liggnende shorts som den du fant på Karmaloop Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 CM? Hvor ligger det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 CM=Cheap Monday, finnes blandt annet på Sole Service Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg skrev at jeg bor i Bergen, og kan ikke huske å ha sett "CM" i Bergen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 De har det blandt annet på Pepper Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Kjøpte meg en Replay Cargo shorts idag på Koma, Tatler i Oslo. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 De har det blandt annet på Pepper 8800767[/snapback] Ah, det har vi her i Bergen! Får ta en liten tur i morgen. Kjøpte meg en Replay Cargo shorts idag på Koma, Tatler i Oslo. 8801079[/snapback] Det hjelper ikke meg! ;-p Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjøpte meg en short som jeg synes var ganske kul på H&M sist jeg var på bytur. Den har farger og striper som gjør at den ligner på en kilt. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har du sett på Dressmann, Urban, HM eller Swag da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Dressmann hadde kjedelige, H&M hadde en kul, men de hadde ikke i min størrelse. Swag pg Urban har vi ikke i Bergen - tror jeg. Jeg skal ta en titt på Robot og Tillsammans i morgen. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Er det ikke Swag som er på Telegrafen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Shorts nummer 1 og 3 var stilige. Hvor kjøper man de? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Swag ligger på telegrafen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Ja, jeg var innom Swag - veldig kule shortser der, men de var veldig breie ved enden. Jeg sier som Xtra; Shorts nummer 1 og 3 var stilige - hvor selges disse? Jeg var innom Robot og Tillsammans, og Tillsammans hadde nesten ingen shortser igjen, uheldigvis - og Robot hadde én kul igjen, men den var ganske så dyr. Finnes det noen europeiske - helst norsk - nettbutikker som selger kule shortser? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Shorts nummer 1 og 3 var stilige. Hvor kjøper man de? Her. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Den blå der var jo også ganske så kul. Jeg fant ikke noe om det, men hvor er de lokalisert? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Henger meg på denne tråden, trenger også noen fete shortser. Var innom Session og fant noen fete fra Volcom (minner om bildene ovenfor), men er åpen for flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå