milkshake1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har eit problem med nettet mitt/routeren min.. Internettet dett ut ofte, dvs eg greier ikkje surfe, men å snakke på msn går bra. Dette skjer mangen ganger for dagen, og eg kan ikkje surfe på 10-15 min. Så kjem det tilbake å fungerar slik det skal. Har prøvd å slå av og på router, men det hjalp ikkje. Nokon som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ezzpena Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har eit problem med nettet mitt/routeren min.. Internettet dett ut ofte, dvs eg greier ikkje surfe, men å snakke på msn går bra. Dette skjer mangen ganger for dagen, og eg kan ikkje surfe på 10-15 min. Så kjem det tilbake å fungerar slik det skal. Har prøvd å slå av og på router, men det hjalp ikkje. Nokon som kan hjelpe meg? 8796575[/snapback] jeg har et lignende problem på zyxel g-2000 plus, men har ikke funnet ut av det Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Samme feil på mitt ZyXEL rutermodem (660HW-T3) Telenor firmware :S Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 merkelig problem. jeg har ikke det problemet. hjelper kansje å oppgradere firmware ? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Kjører dere p2p-programmer? Virker som om dere går tom for antall sessions slik at nye ikke kan opprettes. Om det er problemet, sett ned antall tilkoblinger i p2p programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå